Psykisk misshandel
Jag blev psykisk misshandlad i nästan två år innan jag avslutade. jag tog emot så mycket från honom och även hans familj. När han började slänga sakee emot mig och slå intill mig fick jag nog och insåg vad jag var utsatt för. Trots att psykolog, vänner och familjen påtalat att jag blev utsatt för psykisk misshandel och att han hade kontroll behov så lyssnade jag inte! han var snäll i början sedan blev han förändrad. alla sa att han var så snäll, men innanför våra fyra väggar var han hemsk! hjälpte inte till med någontinf, trots att han var arbetslös. Jag jobbade och studerade och fick laga mat, tvätta, städa osv... efter alla ord osv så valde jag att lämna förra året. en månad efter träffade jag min nuvarande sambo! exet höll på o skrev till mig en månad efter. meterlånga mess på messenger om hur hemsk jag var och att jag förtjänade att leva själv mm. jag var så rädd på slutet så jag spelade in alla bråk. för jag visste att skulle han slå mig så skulle ingen tro på mig för han var ju så snäll utåt... att lämna var tufft men absolut det bästa jag gjort. Jag har fortfarande mardrömmar och mår dåligt över allt han har gjort mot mig, men nu är jag lycklig och lever med någon som älskar mig och som aldrig skulle trycka ner mig och kalla mig diverse ord! Så lämna medan du kan! Jag är så glad att vi inte fick barn! (vi var tillsammans till o från i sex år men de två sista åren blev allt ett helvete!) jag fick mitt liv tillbaka och ser fram emot att bilda familj med min nya sambo. han son stöttar och hjälper mig med allt. när vi träffades var jag så trasig inombords, och han har verkligen fått stå ut med alla mina "saker" som jag mår dåligt av eller påminns om från min förra relation.