Avsugning vs knulla?
Ärligt killar..
Föredrar ni att få en avsugning eller att knulla er partner?
Om du föredrar att bli avsugen - varför är det bättre?
Ärligt killar..
Föredrar ni att få en avsugning eller att knulla er partner?
Om du föredrar att bli avsugen - varför är det bättre?
En avsugnig/ruknig
Är skönast för mig får liksom fokus från sambon att göra skönt för mig och att man kan fokusera på att hålla emot så länge som möjligt och inte tänka på att det ska vara skönt för hon för det är i regel redan avklarat ????
Sambo 16år 4barn aldrig varit lyckligare älskar min samdo mer än någonsin
Men älskar ju att knulla också ????
Blir jag avsugen blir jag ofta kåt och lite otålig.. Alltså efter en stund vill jag ofta stoppa in den nånstans.
Nån kille som känner igen?
Blir jag avsugen blir jag ofta kåt och lite otålig.. Alltså efter en stund vill jag ofta stoppa in den nånstans.
Nån kille som känner igen?
Går inte och välja när man har en fru som tycker om och suga.
En avsugnig/ruknig
Är skönast för mig får liksom fokus från sambon att göra skönt för mig och att man kan fokusera på att hålla emot så länge som möjligt och inte tänka på att det ska vara skönt för hon för det är i regel redan avklarat ????
Sambo 16år 4barn aldrig varit lyckligare älskar min samdo mer än någonsin
Men älskar ju att knulla också ????
Med exet så var det sexet då avsugningarna sög.
Men min nuvarande kan jag inte välja, hon är grym på runk, sug och har den tajtaste muffen jag någonsin varit i. Samt en sjuk kropp, tänder också på att hon är 13 år yngre än mig... hehe. Är omöjligt att välja...
Hon suger och runkar under mensen och annars har vi både oralt och vaginalt sex varje gång.
Att du blir kåt är väl lite själva grejen med en avsugning?
Men du är alltså inte nöjd med att bara ha kuken i personens mun utan du vill stoppa in den någon annanstans? Dvs avsugningen är en del av förspelet?
Det är helt klart skönast att knulla, men att bli avsugen är trevligt som omväxling. Sedan varierar det väldigt mycket mellan olika tjejer hur duktiga de är på att suga kuk. Vissa är värdelösa på det och dem vill man helst inte bli avsugen av alls...
Med exet så var det sexet då avsugningarna sög.
Men min nuvarande kan jag inte välja, hon är grym på runk, sug och har den tajtaste muffen jag någonsin varit i. Samt en sjuk kropp, tänder också på att hon är 13 år yngre än mig... hehe. Är omöjligt att välja...
Hon suger och runkar under mensen och annars har vi både oralt och vaginalt sex varje gång.