• Majlöv

Gravid igen efter missfall/skrapning

I våras blev jag gravid, men det slutade dock olyckligt då jag gjorde ett kub-prov i v.12 där jag fick reda på att jag hade fått tidigt missfall men att min kropp inte klarat av att stöta ut det..Så jag fick göra en skrapning i Maj.. Nu är jag gravid igen, fick bara en mens efter skrapningen innan det var dags igen :) Nu är jag dock jättenervös att det ska hända samma sak igen.. Har haft ett tidigt missfall för ca 1 1/2 år sen också.. Fick en tid till gyn den 17:e och då antar jag att dom gör ett vul för att fastställa om det faktiskt är något därinne.. Jag hoppas verkligen jag inte måste gå igenom samma helvete igen :( Vad tror ni? Vad är oddsen för att det ska gå bra denna gång? :/

• Svar på tråden Gravid igen efter missfall/skrapning
  • Mortiscia80

Önskar att jag kunde ge dig något konkret svar men det där är omöjligt att veta! :o Det kan bli helt rätt den här gången eller helt fel, igen. Det finns liksom ingen statistik att luta sig mot och din kropp är dessutom unik. Jag hoppas dock att allt går bra!

• Majlöv

Näe jag vet ju det egentligen, att det kan bli vilket som.. Är bara så nervööös!???? Hoppas verkligen att det ska gå bra denna gång!

• Majlöv

Haha oj, blev visst massa frågetecken istället för smileygubben jag valde!

Svar på tråden Gravid igen efter missfall/skrapning