Ivf rmc linköping hösten 2017
Hej alla härinne! Jag har backat och läst lite om er. Känns som att det dags att skriva lite???? Jag är just nu ruvare (rd 2) efter min fösta ivf någonsin, som jag gjort på RMC. Jag och mannen bort i Jönköping och distansstimuleras från Mayamottagningen. Allt har gått bra tycker jag, förutom all nedrans väntan såklart... i maj -17 tog de emot oss som patienter i Linköping, i aug var första samtalet, jag vägde för mkt och fick inte börja förrän jag gått ner tio kilo. I oktober var det sen uppstart med korta protokollet men min kropp verkade inte reagera på Orgalutran överhuvudtaget så jag fick för tidig ägglossning med typ 20 ägg... Försöket fick avbrytas. Sen kom mensen en dag för sent och vi fick vänta till efter jul med nästa försök. Knäckande! Nu har vi kört långa protokollet och det har funkat kanon, fick ut 15 ägg varav 11 befruktades normalt. Fick i måndags tillbaka en fin blastocyst och väntar nu med spänning på brevet med info om ifall några kunnat frysas. Jag har kraftfull PCOS. Jag hoppas på att tråden kan vakna lite igen, hade varit så kul att gå dela erfarenheter med er RMC- kämpare!