Inlägg från: Anonym (oh yes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (oh yes)

Bli dumpad

Ett antal gånger på rad faktiskt vilket pajat självkänslan lite och fått mig att bli onödigt sårbar. Man är ju alltid två om saken och man kan ha saker i sin personlighet som skrämmer bort människor som jag tror är fallet med mig många gånger. Att jag är så rädd för att bli sårad att jag sätter upp begränsningar för den andra så att den inte vågar bli förtjust i mig. Andra gånger har det varit avstånd, olika faser i livet och stor åldersskillnad som avgjort. Men i min romantiska reptilhjärna har jag ändå svårt att förstå hur någon kan välja bort mig när det känts så bra och jag är så underbar;)

Man får bara snäll mot sig själv och försöka sluta älta och trösta sig med att man inte väljer vem man blir attraherad av kär i. Den andra menar ju oftast inte att såra en!

• Anonym (oh yes)
    Anonym (Hmm) skrev 2017-08-03 01:56:51 följande:
    Några funderingar väcktes.

Du verkar ju ha hygglig koll på varför du blivit dumpad? Det var ju inte riktigt den kategorin jag vände mig till.

Vad är det som nu gör dig så underbar som du hävdar att du är?

Väljer man inte vem man blir attraherad av? Det kan man väl visst välja?
    Skulle inte säga att jag med säkerhet vet dessa faktorer men jag misstänker att det kan vara några av skälen. Men tyvärr får man sällan eller aldrig reda på varför  någon väljer att inte vilja fortsätta träffa en. Ofta kanske inte ens personen förstår de egentliga skälen bakom själv. Bara att de inte känns bra eller kan bli något.

Tror jag är underbar för rätt person eftersom jag har så mycket att ge. Är väldigt passionerad och kärleksfull ,samt intresserad av njutning och att tillfredsställa de jag har sex med. Är nog ganska sexig när jag blir attraherad av någon och känner tillit.

Nej jag har har aldrig kunnat påverka vem jag får kemi med. Har försökt ett antal gånger eftersom vederbörande varit förtjust i mig men aldrig lyckats. Det handlar om utstrålning, dofter, utseende och hur ens personligheter man passar ihop. Däremot kan man välja om man vill bli kär eller inte och ge det en chans.
Svar på tråden Bli dumpad