trång
Är tydligen för ''trång'' trots att jag är väldigt våt och upphetsad vid samlag?
detta gör så att jag avstår från sex när man egentligen vill
Är tydligen för ''trång'' trots att jag är väldigt våt och upphetsad vid samlag?
detta gör så att jag avstår från sex när man egentligen vill
Finns nog inget som heter för trång egentligen. En vagina är ju sällan trängre än en anal och killar kan ju få in den i rumpan och älskar oftast denna typ av sex.
Kan däremot vara vaginos då slidmusklerna drar ihop sig för att skydda kroppen och då kan det bli svårt att komma in speciellt om killen har lite större penis.
Annars kan du säkert vänja dig succesivt eftersom du njuter av sex och blir våt ocoh upphetsad! Alterantivt skaffa någon mindre utrustad älskare?
Ja absolut kan man vara för trång. Jag och min sambo har haft detta problem i flera år.
Om du upplever att du e för trång kan du faktiskt töja. Lyckas för vissa men inte alla och man måste fortsätta
Ochså klart glidmedel men det hjälper ju gentligen mest för killen så den går in lättare vilket i sin tur kan orsaka en hel del smärta. Framförallt om han har en lång kuk.
Ett annat tips an va att köra annat sex typ oralt eller händer. Det finns en heö del sjuka grejer man kan höra ändå.
Men bästa tipset. Byt kille. Nån av er kommer sakna riktigt sex förr eller senare
Fast det behöver väl inte bara hänga på tjejen?
Fast det behöver väl inte bara hänga på tjejen?
Många tråkiga och rent dumma svar här. Bäst svar hade Anonym (hmmm)