• Natttis

Basaltempratur

Hejsan alla med erfarna om basaltempratur. Jag har mätt min basaltempratur i snart en månad jag började den 17 juli dagen efter min mens hade varit. Och då var den 36,5 enligt min flo app som jag laddat ner lagt i symtomer och temperaturen och så. Om denna stämmer så hade jag ägglossning den 28 juli då min temp var 36,10 dagen efter spika den till 36,8 men dagen där på tillbaka till 36,5. Men nu har jag haft 36,8 i 2 dagar. Fast inte idag dock då hade jag 36,7 så enligt min flo app kommer jag få mens om 10 dagar. Om den nu stämmer då jag har oregelbunden mens. Men om jag skulle vara gravid kommer tempen va vid 36,8 ungefär eller högre. Efter mensen eller hur är det ni som vet.

• Svar på tråden Basaltempratur
  • Erla
    Natttis skrev 2017-08-09 18:09:26 följande:

Ägglossningstest igentligen men jag ser ett litet sträck ska man väll inte få? Väntar mens på fredag.

Jag hade alltid två streck på mina äl-test oavsett vart i cykeln jag var. Bara olika starka beroende på hur nära äl jag var. Fick däremot superpositivt när jag blev gravid med räkan i magen :)
  • Erla
    Natttis skrev 2017-08-10 11:48:18 följande:

Och där började jag blöda suck

Vad tråkigt :( i så fall hade du en lutealfas på 12 dagar denna gång. Samma som mig.
  • Natttis

Japp men det blir att ringa gynmotagningen imorgon. För nu har vi försökt 1 år. + att jag har haft oregelbunden mens några gånger men inte så många dagar innan. Den var 12 dagar för tidig.

• minnsan
    Natttis skrev 2017-08-03 08:24:30 följande:

Hejsan alla med erfarna om basaltempratur. Jag har mätt min basaltempratur i snart en månad jag började den 17 juli dagen efter min mens hade varit. Och då var den 36,5 enligt min flo app som jag laddat ner lagt i symtomer och temperaturen och så. Om denna stämmer så hade jag ägglossning den 28 juli då min temp var 36,10 dagen efter spika den till 36,8 men dagen där på tillbaka till 36,5. Men nu har jag haft 36,8 i 2 dagar. Fast inte idag dock då hade jag 36,7 så enligt min flo app kommer jag få mens om 10 dagar. Om den nu stämmer då jag har oregelbunden mens. Men om jag skulle vara gravid kommer tempen va vid 36,8 ungefär eller högre. Efter mensen eller hur är det ni som vet.

Det heter temperatur!
  • Anonym (Trevlig ton)

[quote=78036433][quote-nick]minnsan skrev 2017-09-22 07:51:32 följande:[/quote-nick]Det

Men om du vet va hon mena kan du väll hålla en god ton. Okej

• Natttis

Lång jobbig och krånglig resa denna gången inne på cykeldag 47 ingen mens än och inget plussa. Hoppas snart jag får hjälp

• Natttis

Vet inte om det blev någon bäbis denna gången heller då temperaturen droppat så drastiskt.kan få mens vilken dag som helst.
Svar på tråden Basaltempratur