• LolloN

    Spökstreck eller gravid?

    Gjorde precis ett grav- test, vad tycker ni? Är det ett spöksträck eller tror ni det är ett riktigt sträck? Glad om några skulle vilja lämna sin åsikt :)

  • Svar på tråden Spökstreck eller gravid?
  • LolloN

    Okej får ta ett till om 3 dagar, och då ska jag ta på morgonen så det är mer koncentrerat.

    Men dehär är inget som är planerat över huvud taget, för jag äter mini piller men missade för ett tag sen, och när jag missar ett piller får jag alltid mens (får aldrig mens när jag äter dem) men de är olika hur lång tid det tar tills jag får den. Men nu har jag haft 3 veckor på rad där jag fått pyttesmå blödningar (ingen vanlig mens alls) och typ nån konstig mensvärk i flera omgångar... och den senaste veckan har jag haft typ "växtvärk" långt ner i magen till och från. Och magen är hård och svullen jättelångt ner, och lixom sticker ut lite där nere...

  • LolloN

    Såhär ser min mage ut nu.... och om man kollar på den här bilden där hon är i V 9 ser de ut lite som samma typ av "put"



  • LolloN
    Sisterofthesun skrev 2017-08-07 19:02:12 följande:

    Magbilden liknar min lite nere vid livmodern. Köp ett digitalt test och testa snart igen :)


    Vilken vecka är du i? :)

    Ja det får jag göra
  • LolloN
    Sisterofthesun skrev 2017-08-07 19:12:06 följande:

    Jag är i vecka 13. Min är större men syftade på själva bulan nere vid livmodern mest, ser ju ut som att den är lite svullen.


    Aha okej, ja det brukar inte sticka ut sådär
  • LolloN

    Kan tillägga två saker. Min killen påpekade för ngn vecka sedan att jag lucktade annorlunda där nere, jag kände det också. Sedan försvann det men för någon dag sedan har det börjat lukta konstigt igen.

    + att jag varit så himla trött nu i en vecka!

  • LolloN
    Sisterofthesun skrev 2017-08-07 19:54:33 följande:

    Har du vitaktiga flytningar?


    Ja det har jag
  • LolloN
    meicc skrev 2017-08-07 19:59:44 följande:

    Mina test har sett ut så när jag varit gravid :)


    Så du har haft såhär jättesvagt och ändå varit gravid? :)
  • LolloN
    Sisterofthesun skrev 2017-08-07 20:13:00 följande:

    När har du bim? Några andra symptom? Jag hade molvärk och vita flytningar ett tag innan jag fick mitt plus. Mina bröst va också väldigt ömma vid sidorna ungefär vid armhålorna och bröstvårtorna gjorde ont att klämma på.


    Jag har ingen aning eftersom jah har ätit mini piller i snart 2 år och inte fått mens förutom när jag har har missat ett piller.

    Nja som jag skrev innan så har jag molande/"växtvärk" och vita flytningar och det luktar speciellt, och jag är så himla trött så jag mår dåligt på eftermiddagarna även om jag sovit o jobbat lika mycket som Jag har gjort i flera månader. Och brösten är lite ömma mot armhålan.
  • LolloN
    Mirja von Beau skrev 2017-08-07 20:21:53 följande:

    Ta inte illa upp nu, men inte ens när jag förstorar bilden ser jag något som skulle likna något streck. Just därför har jag rekommenderat ts att boka någon gyn tid. Då är hon på den säkra sidan och behöver inte längre gissa sig fram.


    Med an gyn undersökning, menar du ultraljud då? Eller vad menar du? Hur skulle de kunna se om man är gravid med en "vanlig" gyn undersökning? :)
Svar på tråden Spökstreck eller gravid?