• Moorii

Kan symtom komma och gå?

Finns där någon som känner igen sig i att symtomen försvunnit, men allt ändå varit bra? Jag upptäckte sent att jag var gravid, vecka 7 ungefär, eventuellt vecka 6. Innandess hade jag inte märkt nånting alls. Dagen innan jag bestämde mig för att ta testet så kände jag att det stack lite i brösten. Tog först en sticka som visade starkt plus, därefter ett digitalt som visade gravid 3+. Är i vecka 7 eller 8 nu (vet inte riktigt när detta skedde alltså..ej planerat).

Efter det har jag varit trött, sovit extra och så, mått lite lite illa, spänt lite i brösten, men de har inte varit svullna och gör inte ont. Molvärk kommer och går. Finnar har poppat upp i ansiktet och jag får nästan aldrig finnar. Det är väl det. Och nu känner jag bara lite lite molvärk. Inte trött längre, känner inget i brösten. Hade tydligare symtom under min förra graviditet, så klart jag oroar mig för att nåt är fel. Har ultraljud bokat till nästa fredag, men fram till dess hoppas jag att det är någon som kan lugna mina nerver!

• Svar på tråden Kan symtom komma och gå?
Svar på tråden Kan symtom komma och gå?