• DrömlivetiHD

Första barnet: Bebismagar

Hej tjejer!

Jag längtar såå till min mage börjar synas! Är det någon som skulle vilja lägga upp bilder på sina fina magar i första graviditeten? :) Glöm inte skriva vecka :)

Har hört att det skiljer sig när man är gravid för andra eller tredje gången så jag vill bara se magar som bakar första bebisen :D

Här är min i v.7 (6+0)

• Svar på tråden Första barnet: Bebismagar
  • student2013

Min mage förra veckan 12+3 inte tagit någon ny denna men ingen större förändring  :)
  • DrömlivetiHD

Åh så fint! :D Längtar såå till jag har gått lika långt! Kul att ha UL-bilder också <3

• student2013
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-12 20:10:18 följande:

Åh kul att du ville dela med dig! <3 Grattis till att ha kommit till v 12! :D Fin!

Tack :D är i v 13+1 idag så största risken för missfall är över :) längtar som sagt till jag får se den på Ultraljud :)
  • student2013
    Cykeltjejen skrev 2017-08-12 20:16:08 följande:

Väntar första barnet och har nu kommit i i v24 :)

Så fin mage du har :) vet du könet på bebisen? :)
  • alade

V. 12+0, innan frukost. Magen är klart större på kvällarna, galet svullen fortfarande!
  • Krusbärskompott

10+6 enl SM och 11+2 enl VUL.

Tycker själv att jag är mycket plattare nu än för några veckor sedan när min mage var som en spärrballong och inga byxor satt bekvämt men möjligen kan man på bilden ana en liten rundning som inte är bara kakor? Magen är dock helt platt och insjunken i liggande så det är kanske bara kakor ändå? =D
  • DrömlivetiHD
    alade skrev 2017-08-12 22:15:06 följande:

V. 12+0, innan frukost. Magen är klart större på kvällarna, galet svullen fortfarande!

Åh Fin! :D Skönt att vara inne i v 12 <3
Svar på tråden Första barnet: Bebismagar