Inlägg från: student2013 |Visa alla inlägg
  • student2013

Första barnet: Bebismagar

Min mage förra veckan 12+3 inte tagit någon ny denna men ingen större förändring  :)
  • student2013
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-12 20:10:18 följande:

Åh kul att du ville dela med dig! <3 Grattis till att ha kommit till v 12! :D Fin!

Tack :D är i v 13+1 idag så största risken för missfall är över :) längtar som sagt till jag får se den på Ultraljud :)
  • student2013
    Cykeltjejen skrev 2017-08-12 20:16:08 följande:

Väntar första barnet och har nu kommit i i v24 :)

Så fin mage du har :) vet du könet på bebisen? :)
  • student2013
    Cykeltjejen skrev 2017-08-13 09:33:30 följande:
    Nej vi kollade aldrig kön. Men min magkänsla säger pojke :) men blir glad oavsett :):)
    Okej, vet inte riktigt än vad jag tror jag får men vi tänker ta reda på kön när vi är på UL. Som du säger spelar det ingen roll men vill gärna veta innan :)
  • student2013
    Cykeltjejen skrev 2017-08-13 18:33:57 följande:
    Vi gjorde inte KUB-test heller. Kändes onödigt när ingen i vår släkt ligger i någon riskzon. :) jag förstår att folk vill veta innan. Jag tycker dock det är spännande att inte veta! Då längtar man ännu mer! :):) vi inreder barnrummet i neutrala färger och köper neutrala barnkläder eller kläder både pojkar och flickor kan ha :)
    Vi har inte heller gjort KUB delvis för dem bara erbjuder till dem som är över 33. Vi kommer köpa mycket neutralt men säger dem på UL att det blir en ficka så vill jag köpa något rosa just för att jag älskar rosa :)
Svar på tråden Första barnet: Bebismagar