• Anonym (mmm)

Behöver idéer för en andra dejt

Man kan gå en kort stund på tex en pub och bara ta ett glas vin som uppvärmning. Sen ta en liten promenad nånstans du gillar, nån fin park eller titta på fina byggnader om ni gillar sånt.
    Finns det någon utställning kanske det kan vara något? Gå där nära varann, prata, närma sig varann. 
    Tänker att man hinner inte så mkt på en vardagskväll och om det inte är läge att gå hem till nån av er blir det nog ungefär så här?

• Anonym (mmm)

Vi sitter här maken och jag och spekulerar i din målmedvetenhet Glad

Hur menar du egentligen att det "ska" bli kyssar? Är det inte bättre att bara se vad som händer och blir det ingen kyss så blir det inte. Kanske en godnattkyss bara? Det kan ju ev hända att din målmedveten kan skråma bort dejten? Låt henne bestämma takten. 

När vi möttes var vår andra dejt en middag i hans hus. Jag var extremt nervös och totalt hyrperförkyld! Kunde absolut inte kyssas så jag markerade tydligt att här blir det ingen kroppskontakt, haha. Vi hade en underbar middag som varade i 6 timmar, pratat massor, satt nära men ingen gjorde nåt då mitt kroppsspråk inte inbjöd till det precis. En kvick kram när jag skulle hem bara. I mitt fall berodde det på förkylningen  så till dejt tre gick det bättre :) 

Svar på tråden Behöver idéer för en andra dejt