Inlägg från: Anonym (Jessi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jessi)

Behöver idéer för en andra dejt

TriC skrev 2017-08-13 18:12:39 följande:
    Haha...jag menar ju inte att det "ska" bli kyssar, men det är mitt mål. Jag menar, det måste ju ändå gå lite framåt för det är ju inte enbart kompisar vi ska bli. Jag ska inte forcera något, men som sagt.....jag vill ju kyssa henne. Hon är dessutom fantastiskt vacker!
    Jag tycker också att du ska ta det lugnt med kyssarna. Vänta tills hon vill. Ingen kvinna vill vara tillsammans med en man som saknar taktkänsla.

Och med detta sagt så kan ni mycket väl ses över en middag. Kanske går ni en kort promenad efteråt och då kan det bli fysisk kontakt, om det nu är dags för det.
  • Anonym (Jessi)
    TriC skrev 2017-08-13 20:50:04 följande:
    Jag är dock lite bekymrad över att det bara är vänskapligt umgänge, och att jag därför snabbt halkar in i hennes friend zone. Och dit vill jag ju inte! Men jag ska nog inte forcera något, men ändå försöka visa lite subtilt att jag vill vara nära henne.
    Hm, ja du, den här är knivig. Men ge det några dejter så kommer du ju märka om det blir något med henne eller inte. Men som sagt, var väldigt lyhörd för hennes signaler, annars blir du bara en klumpig kille ur hennes synvinkel. Men det verkar som du har hajat detta, så det går nog bra. :)

Lycka till!
Svar på tråden Behöver idéer för en andra dejt