• Äldre 13 Aug 21:01
    2519 visningar
    7 svar
    7
    2519

    Vilken sorts byxor istället för jeans?

    Jag har bara haft jeans i flera år nu förutom de dagar jag går med klänning. Jag behöver inspiration! Vad använder ni andra för sorts byxor?

  • Svar på tråden Vilken sorts byxor istället för jeans?
  • Äldre 13 Aug 21:08
    #1

    Jag har också mest jeans, försöker variera mig med chinos. Tidigare hade jag ofta kostymbyxor, men det är för dressat på mitt nuvarande jobb.

  • Caramb­olan
    Äldre 13 Aug 21:12
    #2

    Här är det kostymbyxor som gäller.

  • Äldre 13 Aug 21:14
    #3

    Kostymbyxor hade jag för länge sen men det är mer dressat än min vardag kräver. Inte för att det är något fel på att vara välklädd förstås. Är inte chinos tjocka i tyget liksom? Jag föreställer mig att det inte precis skulle smickra min kroppsform.

  • Äldre 13 Aug 21:18
    #4

    Det finns chinos i tunnare tyg också.

  • Äldre 13 Aug 21:22
    #5

    Jag är idrottslärare så här är det mjukisbyxor eller träningsbyxor som gäller, haha! Fast rätt skönt iofs. När jag inte jobbar blir det oftast jeans här också men nu har jag börjat en del med vanliga leggings eller tunna fladdriga byxor. Jag är nog för bekväm av mig för att ha annat.

  • Äldre 13 Aug 21:35
    #6
    MajaVira skrev 2017-08-13 21:18:41 följande:
    Det finns chinos i tunnare tyg också.
    Får se vad som finns.
    gruvan skrev 2017-08-13 21:22:17 följande:
    Jag är idrottslärare så här är det mjukisbyxor eller träningsbyxor som gäller, haha! Fast rätt skönt iofs. När jag inte jobbar blir det oftast jeans här också men nu har jag börjat en del med vanliga leggings eller tunna fladdriga byxor. Jag är nog för bekväm av mig för att ha annat.
    Byxor och kläder som skaver och pressar ihop en till en prinskorv är inte så bekvämt precis. Vad har du till dina leggings och fladdriga byxor?

  • Äldre 13 Aug 22:27
    #7
    Tihi skrev 2017-08-13 21:35:11 följande:

    Får se vad som finns.Byxor och kläder som skaver och pressar ihop en till en prinskorv är inte så bekvämt precis. Vad har du till dina leggings och fladdriga byxor?


    Jag brukar bara ha nåt vanligt linne, både taighta och löst sittande. Till leggings kan jag även ha något längre linnen/tunikor. Jag är som sagt väldigt bekväm av mig. :)
Svar på tråden Vilken sorts byxor istället för jeans?