Sambon visar inget intresse för sonen
Jag och sambon fick våran älskade son för 3 månader sen, han visar knappt något intresse för honom bara när det passar han själv, börjar han gråta eller gör något i blöjan då överlämnas han direkt till mig, han har aldrig gått upp med han på nätterna, Han säger hela tiden att han tycker han är dryg när han krånglar (ex.. inte tar nappen, inte somnar på direkten, eller när han bara gråter)
Såna där saker inte en bebis rår för, Jag är samtidigt i en dryg deprission och sover knappt om nätterna, jag ska inom kort börja med nån slags antideprisiv, jag kan ligga och gråta bredvid honom han märker det tydligt och klart men kan ändå ligga vid telefonen, på dagarna när sonen sover och han börjar skrika kollar han på mig som ( hallå ! Ska du inte ta upp honom ? ) jag ifrågasätter honom ofta, och då blir han så gullig och säger att han ska förbättras men 5 minuter efter är det samma visa igen, Jag håller på att få ett fri spel här hemma! Vad ska jag göra för att han ska förstå att han blivit föräldrar, jag kan lätt göra det "jobbiga" som ( natta, byta blöja, mata ,osv ) men bara han börjar visa lite intesse i honom det är de som är det sorgliga och det är de som får mig att må så dåligt..