Bada badkar
Hört olika, men får man bada badkar när man är gravid? Jag är i 11+5
Hört olika, men får man bada badkar när man är gravid? Jag är i 11+5
Varför skulle man inte få bada badkar?
Av vilken anledning skulle man inte få göra det??
Det är nånting med att kroppen kan inte reglera kroppsvärmen lika bra som i en dusch, o kan var mest känsligt i början om jag förstår det rätt.
Bubbelbad brukar man avråda från, men inte vanligt badkar. Bad är toppen smärtlindring vid foglossning tex!
Jag var förbjuden p.g.a flera missfall, men vanliga gravida kan bada.
Bubbelbad brukar man avråda från, men inte vanligt badkar. Bad är toppen smärtlindring vid foglossning tex!
Jag var förbjuden p.g.a flera missfall, men vanliga gravida kan bada.
Infektionsrisken.
Men om jag ska bo på hotell med rum som har bubbelbad ska man låta bli där?
De kunde inte säga nån gräns så jag avstod hela graviditeten. Mycket jag inte gjorde som anses tillåtet. Läkarna och jag ville dock att jag skulle vara jätteförsiktig p.g.a att jag kämpat så många år med så många ED och haft flera m.f. Man chansar inte med nåt då!!
De kunde inte säga nån gräns så jag avstod hela graviditeten. Mycket jag inte gjorde som anses tillåtet. Läkarna och jag ville dock att jag skulle vara jätteförsiktig p.g.a att jag kämpat så många år med så många ED och haft flera m.f. Man chansar inte med nåt då!!
Det förstår jag att man är! Tack för svar ????