Inlägg från: Anonym (Tjejkompisen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejkompisen)

Psykisk ohälsa pga kuken

Jag förstår inte. Det spelar väl ingen roll hur stor den är slak så hur kan det bli jobbigt att kissa offentligt?

Sedan tror jag problemet är att du söker tjejer för ons/kk-relationer. De som vill ha det är förmodligen rätt fokuserade på att det fysiska ska vara perfekt eftersom de har så mkt att välja på och eftersom inga känslor finns är det bara det fysiska de har att gå efter för att bli attraherade.. Hitta någon som blir kär i dig innan ni har sex ska du se att det inte kommer vara ett problem.

• Anonym (Tjejkompisen)
    Anonym (anxiety) skrev 2017-08-15 11:53:23 följande:

Jo, killar skrattar åt killar med liten, finns inget värre,  man känner sig helt förnedrad och förlöjligad.

Tänk dig själv om du ska duscha med 4 tjejkompisar och alla 4 börjar skratta hejdlöst när de ser dina bröst? Fnissar och viskar i omklädningsrummet.

Eller den gången du hör någon prata om din kuk med sin kompis för han har sett den vid pissoaren och hur synd han tyckt om mig.

Fast att den är liten som slak säger ju inget om hur den är som hård? Tjejer bryr sig inte alls om slakstorleken. Förstår inte varför killar gör det? Eller menar du att de skulle skratta åt din slakstorlek även om den faktiskt blev stor som hård? Konstigt. För den ena storleken säger ju inget om det andra tänker jag. Personligen tänker jag att ju mindre slak desto bättre.
  • Anonym (Tjejkompisen)

Alltså va? Killar inte bara TITTAR utan KOMMENTERAR och SKRATTAR åt andras könsorgan i duschen/offentlig toa? Kanske i mellanstadiet men inte förekommer väl detta mellan vuxna människor som inte känner varandra? Låter helt sjukt. Frågade min sambo och han har då aldrig sett eller varit med om detta och säger att folk tittar ju knappt på varandra där. Man sköter sin egen grej helt enkelt.

Var har detta hänt Ts?!

Aldrig nånsin att detta skulle hända i kvinnors omklädningsrum oavsett om någon hade bröst ner till knäna eller inga bröst alls.

Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken