Inlägg från: Anonym (storlek har betydelse, men...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (storlek har betydelse, men...)

Psykisk ohälsa pga kuken

Nu har det ju kommit en hel del olika svar redan, där det kommit upp att vissa faktiskt föedrar mindre snoppar. Så jag tror absolut att sånt förekommer, men tänker inte spekulera vidare i sånt utan endast svara för egen del.

Jag tycker själv att storlek har betydelse för mig. Medel eller lite större än medel är det jag gillar bäst. Men där har ju också form etc. stor betydelse. Typ är den lång och smal, kort och bred och alla möjliga variationer där emellan.
    Har haft seex med en med ganska stor snopp. Det var bra, men vissa ställningar funkade bara inte för det gjorde ont. Sen har jag haft sex med några med endera kort eller sen väldigt smal snopp. Samma sak där, kändes bra, men vissa ställningar funkade inte för det kändes inte så mycket för mig eller så slank snoppen helt enkelt ut.

Har inte haft sex med sådär värst många killar, kanske 15 stycken olika, så jag kan ju inte säg att jag har värsta stora erfarenheten. Men det jag åtminstone har lärt mig är att även oms torleken har betydelse så är det lååååångt ifrån det viktigaste. T.ex. han med den kortaste snoppen var en av de bästa jag varit med, för han visste vad han höll på med sådär annars. Hade skön stil, visste vad han gjorde och det var helt enkelt bra. Andra har jag knappt några minnen av alls, för att de helt enkelt var så *mäh* att det inte fanns nåt att komma ihåg, även om snoppstorleken i deras fall var normal/stor.
    Killen med den största snoppen var inte heller särskilt bra ligg, för jag gillade inte hans still, han var hårdhänt och så.

Så, misströsta icke! :D Du kommer nog att få det här att gå bra. Precis som andra skrivit så kan du ju satsa på att bli skitbra på oralsex, eller att på annat sätt tillfreddställa tjejen. Det där med penetration är ändå en ganska liten del av själva sexakten, egentligen. Och ja, som redan nämnts så finns det ju dildon då, om tjejen verkligen vill känna sånt ibland.

Tror att väldigt mycket av dina besvikelser kan bero på din egna dåliga självkänsla/självförtroende över det här. Om du reagerar blygt, försiktigt och utan självsäkerhet så kommer det här att smitta av sig på tjejen. Men om du är självsäker, till exempel för att du vet att du kan tillfredsställa tjejen ändå, så kan du ändå skapa sexig och mysig stämning och göra det skönt för tjejen.
    Kanske tjejerna istället då börjar tala om dej som "han som ger så jävla bra oralsex", istället för "han med den lilla snoppen" ;)

Tycker du kunde gå prata med nån om det här och få hjälp att bygga upp din självkänsla och få mer självsäkerhet. Då är det också lättare att strunta i mogna idioter som talar om dej eller dissar sex med dig pga din lilla snopp (skulle aldrig göra så själv!).

Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken