Inlägg från: Anonym (Ett problem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ett problem)

Psykisk ohälsa pga kuken

Ett större problem (som TS problem är den del av) tycker jag är jag är att tjejer tillåts vara så elaka mot killar utan konsekvenser. Hur många killar blir inte totalt nedtryckta av tjejer under tonåren bara förnyat tjejerna tycker det är "kul" att driva med dem? Jag är tjej själv och schysst mot killar. Men har sett så mycket runt omkring. Killar ska alltid tåla allt från tjejer, medan det blir ramaskri om en kille är oschysst mot en tjej.

I ett jämställt samhälle borde det bara liknande krav på bemötande för båda könen...

• Anonym (Ett problem)
    Anonym (samma här) skrev 2017-08-16 09:55:00 följande:
    Jag har hört att många tjejer får orgasm genom vaginalt samlag eller penetration så det där stämmer nog inte. Det är ju bra att du vill ha en liten :) har du bara haft sex med stora? 
    Jo många får orgasm genom samlag enbart men inte alla....

För min egen del så har jag haft både stora och små och jag tycker att alla har sin charm. Så det är verkligen vem kuken sitter på som är viktig för mig och hur den personen är att ha sex med på alla plan. Min nuvarande man är så överlägsen alla andra jag har haft och han har en under medel. I början när vi träffades så kom jag från en kortare relation med en man som hade en väldigt stor...och då tyckte jag att det inte kändes så mycket. Men sen var det som att min kropp anpassade sig efter hans utrustning och nu så känns han precis lika mycket som mitt ex...!!!
Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken