Psykisk ohälsa pga kuken
Men liten och smal pojksnopp som slak blir aldrig stor/normalstor som hård.
"De flesta tjejer" gillar stora vilket innebär att det finns 'några andra' som gillar små.
Jag, som själv är som 'de flesta', diskuterade saken med en av 'de andra', som dels har dåliga sexuella erfarenheter i bagaget och dels vestibulit till och från vilket gör det smärtsamt att föra in något större än ett finger, typ, utan mycket förberedelse.
Hon menade i förenklad version att det var väldigt svårt att hitta en man som ville leva med henne som var antingen utan krav på penetrerande sex ELLER hade väldigt liten penis. Hon menade att de män som hade 'nog liten' penis skämdes och gömde sig, hon hade hittat en men han var dålig i övrigt men sexet var det bästa nånsin. Bara så du vet.
Jag kan ärligt säga att jag tillhört dom som alltid sagt att storleken inte har betydelse, MEN att jag ändå föredrar mer välutrustade killar.
Jag fick min världsbild kullkastad där för massa år sen då jag hamnade i säng med bästa killkompisen. Visade sig att han har en modell som är mindre än genomsnittet (kan ju omöjligt säga hur pass lik din) men när vi väl kommit så långt så jag märkte det var jag för kåt för att backa så jag gav det ett försök.
Jag har aldrig ångrat det. Han har den minsta kuk jag varit med, men det hindrar honom inte från att vara det överlägset bästa knullet. Jag trodde det knappt skulle kännas nåt alls men det gjorde det (och gör, vi kan knulla som kaniner då vi träffas). det känns tillräckligt för att vara skönt i "normala" ställningar, sen känns det väldigt mycket och är skönt om jag har uppdragna ben eller liknande. Sen hjälper det förstås till att han är jävligt duktig med både fingrar och tunga med...
Kontentan är att jag skulle missat sååå mycket ifall jag låtit mig avskräckas pga hans storlek. Låter som du träffat mest omogna personer eller väldigt trångsynta
Jag har alltid tänkt att jag gillat stora osv. Tror också det är nåt man "lär sig" att en stor kuk är bra. Det är nog mycke porr osv som pajar sånt för många killar. Samma som tjejer vill va smala, ha stora bröst och minimala blygdläppar.
Jag dejtade en kille för ett tag sedan med liten snopp. Jag märkte första gången att han försökte hala på det genom att fokusera på mig väldigt länge osv. Han va grym på det han gjorde så inte mig emot. Jag märkte att han skämdes lite sen när jag tog på honom.... men vi va jättekåta båda två och hade asbra sex. Sedan har vi haft sex fler gånger och jag tycker om hans kuk väldigt mycket!! Och jag visar det! Jag älskar att hålla på med den. Jag tror han kunde slappna av efter ett tag när han märkte att det faktiskt va skönt för mg med och att jag verkligen tände på honom. Det gjorde honom mer självsäker efter några gånger. Vi ses inte längre pga andra orsaker men jag hade lätt kunnat ha ett förhållande med den fina killen. Och ja den är liten...men härlig som fan! Nästan så jag har börjat fantisera om mindre till och med.
Har legat med killar med stora snoppar som tror att det räcker att den är stor, sen är de helt värdelösa på sex, noll känsla liksom.
Hoppas du träffar en tjej tillslut som inte är så jävla korkad och som uppskattar dig och din fina snopp!
Kvinnor får orgasm av fingrar eller tunga, alltså inte vid penetration (om man inte smeker samtidigt) men då spelar ju snoppstorleken ingen roll, det är ju inte själva samlaget man kommer av ändå.
Får jag välja själv vill jag ha en liten, tycker bara det gör ont med en stor. Är säker på att många tycker som mej så det finns ingen anledning för dej att vara missnöjd. Det är fel på dom tjejerna du träffat och inte på dej!