• hoppsa

Psykisk ohälsa pga kuken

"De flesta tjejer" gillar stora vilket innebär att det finns 'några andra' som gillar små.

Jag, som själv är som 'de flesta', diskuterade saken med en av 'de andra', som dels har dåliga sexuella erfarenheter i bagaget och dels vestibulit till och från vilket gör det smärtsamt att föra in något större än ett finger, typ, utan mycket förberedelse.

Hon menade i förenklad version att det var väldigt svårt att hitta en man som ville leva med henne som var antingen utan krav på penetrerande sex ELLER hade väldigt liten penis. Hon menade att de män som hade 'nog liten' penis skämdes och gömde sig, hon hade hittat en men han var dålig i övrigt men sexet var det bästa nånsin. Bara så du vet.

• hoppsa
    Anonym (samma här) skrev 2017-08-15 14:12:11 följande:

Ja men då är det väl inte särskilt stor sannolikhet att man träffar 'de andra' tjejerna innan man träffar en elak tjej som gör att man får sämre självförtroende? Jag hoppas att jag träffar snart en sådan tjej då.

Jag tänkte väl mer att du kanske aktivt borde söka efter en sån tjej. Och att du är 100 öppen (men kanske anonym då) med din penis så det inte blir missförstånd. Jag skulle aldrig fortsätta med en kille som dig tyvärr men det finns ju de som skulle och man vet ju inte innan man vet tänker jag.
Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken