• Anonym (Beta)

Psykisk ohälsa pga kuken

Min man klagar också över att han har liten, men jag har varit med om fler penisar än vad han har, och den är inte den minsta jag sett. Han är oerhört fixerad vid storleken, och det spelar ingen roll hur många gånger jag säger att det inte spelar någon som helst roll. Dessutom är den medium size, passar honom och mig fint tycker jag.

Däremot är han världens bästa älskare. Han gör allt för att jag ska få sköna orgasmer, smeker, slickar, använder leksaker och tar sig tid för långa förspel. Min erfarenhet av män som har stora är att de tror det räcker med det, så de lägger ingen som helst tid på förspel. En som hade en av de största, jag bad honom slicka mig en gång och han satte tungspetsen mot klitoris i en tiondels sekund. Det tyckte han räckte. Däremot ville han väldigt gärna bli avsugen. Han kunde hålla på i 45 minuter med sin stora, till slut var mitt underliv nästan skinnflått, och flera år senare har jag fortfarande kvarstående problem efter det. Nej, tacka vet jag min nuvarande mans lagom lilla och han lägger istället 45 minuter på att smeka och slicka tills jag kommer, sen kommer han själv på en minut. Perfekt.

Min erfarenhet efter att ha diskuterat med väninnor är att för stora enbart är upphetsande visuellt, men när det kommer till kritan är det mest besvärligt och gör ont.

Utveckla dina förspelstalanger. Kyss, smek och slicka massor.

Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken