• Hjelm

Psykisk ohälsa pga kuken

Jag lider verkligen med dig som mår så dåligt av detta, och jag menar verkligen inte att förringa din upplevelse.

Men jag lovar att det finns gott om kvinnor där ute som inte skulle bry sig om att du har en liten penis. 

Tolkar jag ditt inlägg har de flesta kontakter börjat med sex, dvs ett ONS eller dejtande med tydligt syfte att hamna i säng tidigt. Det är kanske fel väg att gå? Det blir lätt så ytligt i såna sammanhang, folk kan ställa orimliga krav och blir det inte "perfekt" från början är det lätt att kasta och gå vidare när det inte finns känslor i bilden.

Jag tror att du ska försöka träffa tjejer på ett nytt sätt och gärna att ni håller lite på sexet, umgås och gör alla möjliga roliga saker innan det som inte har med sex att göra. Däremot får du gärna, när och om det känns som att samtalet tillåter lite personligare snack, nämna dina komplex. När ni väl hamnar i säng är det kanske bra att hon är förberedd. Givetvis ska du visa med entusiasm hur mån du är om hennes njutning, för DET är inte alla kvinnor bortskämda med! En kille som verkligen VILL få henne att se stjärnor, oavsett om han gör det med penis, mun eller händer, är 1000 gånger viktigare än storleken på en enskild kroppsdel. Storlek kvittar om man inte vet vad man gör med den. 

Det nämns också väldigt sällan att även vaginor kommer i olika storlekar och former...

Jag hade en relation med en man som hade en mycket liten penis. Sexet var toppen ändå! Att det tog slut mellan oss berodde på HELT andra saker.

Sen hoppas jag verkligen att du går i någon form av terapi för den psykiska ohälsa du har.

Kram och lycka till

Svar på tråden Psykisk ohälsa pga kuken