Psykisk ohälsa pga kuken
Jag dejtade en kille ett tag som hade väldigt liten (precis en "pojksnopp" som du beskriver). Han hade något fel på hypofysen och hormonproduktionen så jag antar att det var därför i hans fall. Första gången som jag skulle sova hos honom och jag började smeka honom utanpå kalsongerna så kände jag ju att han var väldigt liten.. Det märktes på hela hans kroppspråk att han skämdes och hur osäker han var, tror att han liksom både gillade det (han blev ju hård) men samtidigt ville att jag skulle sluta. Vi låg inte med varandra på kvällen men däremot på morgonen. Vissa ställningar funkade inte alls med honom då jag faktiskt inte kände om han var i mig eller om han halkat ur! Men vi övade upp något slags "gnuggteknik" som var skön för oss båda.. Blev mycket oral och smek också!
Vi träffades bara under några veckor. Jag tror att han trodde att jag inte ville mer pga sexet/hans penis. Men det handlade inte om det utan om helt andra grejer för min del. Kanske är det så för dig med? Att det faktiskt inte alltid handlar om din penis att det inte blir något mer, men att du tror det för att din osäkerhet och dålig självkänsla pga den tror att det handlar om den?
Kan förstå ditt problem, men som någon tidigare skrev så var öppen med det, skoja om den om du är bekväm med det.. då blir ingen förvånad eller "besviken" utan vet vad de ha att vänta. Bli en gud på att ge oralsex, använd en dildo om hon vill bli utfylld.. Tappa inte din självkänsla pga det här!! Odla dina bra sidor och egenskaper, du är ju så mycket mer en bara en "liten penis"!
Dessutom finns det många tjejer som får ont av penetration eller inte gillar det av andra skäl, kanske finns en match där.