• Th15

Förskola

Hej!

Ska flytta till Granloholm och undrar vilken förskola som är bäst då jag ska ställa upp min son på kö. Har inte hört någonting om någon, så alla tips mottages gärna. Motivera gärna varför det är bra eller dåligt.

Har tidigare haft en dålig förskola där dem inte gick ut med barnen och dem missade när dem blev biten och riven och verkade mest sitta av tiden. Bytte därefter till en annan förskola som är helt fantastisk och är nu livrädd för att vi ska få något lika dåligt igen.

Hälsningar M

• Svar på tråden Förskola
  • Alexi

Ts, blev tvungen att googla Granloholm och lärde mig nu att det är en liten del av Sundsvall med 5000 invånare. Kanske inte dräller av medlemmar här som bor där och även har barn i förskoleålder? Kanske bättre att fråga i någon lokal facebook-grupp?

• Anonym (Fembarns mamma)

Tycker absolut du ska välja den förskola som ligger närmast där ni ska bo. På så sätt kommer era barn att snabbt lära känna barn från samma gata. Förskolorna i Granloholm har ett gemensamt synsätt om att förskolorna ska vara likvärdiga. Vi har haft våra barn på Falken och Lövhyddan och vi har varit så nöjda!

Svar på tråden Förskola