berrakofot skrev 2017-08-17 20:34:57 följande:
Hmm jo nu har jag iaf inte svarat så tänkte vänta tills imorrn och se om hon hör av sig. Men hur gör ni på krogen? Jag är där rätt ofta men har antingen inte stake nog att snacka med tjejerna eller så blir jag för full... HUR GÖR MAN?! Haha
Det är alltid lättare att ragga utomlands då folk vill träffa nya människor. Här på hemma plan är det lite svårare.. men det går XD.
Men vilken taktikt du ska använda dig utav är svårt och veta, det beror på vilken bar du är i och vilken typ av tjej du är ute efter. det enklaste är om du känner nån i hennes umgänge som kan presentera dig. Annars så "råkar" du krocka in i henne och ber om ursäkt. sen "träffar" du på henne igen senare och säger "ah sorry för tidigare, gick det bra ?" så fortsätter du samtalet därifrån beroende på hur hon reagerar. Du kan också bjuda på en drink som ursäkt när du krockar med henne.
E hon där med vänninorna så är det större chans och få nobben då det är en "Girls night out" och de har sagt från början att de ska säga nej till alla killar.
Då måste du vänta tills de är fulla eller så måste du bjuda hela gruppen vilket kan bli dyrt. Det funkar också om du är snygg då menar jag "GOD DAMN" snygg. men e du vanlig svensson snygg så kan du glömma det haha.
E hon ute med arbetskollegorna kan det bli lite olika. för de brukar alltid ha en AW sen går de vidare. Om hon är en av dem som går vidare då kan du ragga på henne. men e hon på AW och det är första stället dem är på så kan du glömma det. De vill inte att folket i jobbet ska sprida rykten så det blir ett absolut no no.
När det gäller samtal så ska du ställa öppna frågor som tvingar henne och ge mer än ett ja eller nej svar. men du måste läsa situationen är på telefonen när hon pratar med dig så är hon inte intresserad. "Ha en trevlig kväll" så går du.
Röker du så ökar dina chanser. Kan du dansa ökar dina chanser. När du dricker ska du bli lullig inte full. lär känna din gräns.
Thats it du lär dig mer genom att bara försöka och prata med så många tjejer som möjligt gå inte direkt till nån du vet att du tycker om. prata med strangers som är normalt snygga och gå därifrån träna upp dina skills. Erfarenhet e det bästa XD.
Men jag skulle säga att det bästa är om du åker till nån festival, dina chanser ökar !!. Ultra Europe festival i kroatien eller Tomorrowland. För folk vill verkligen träffa nya människor och ha roligt sen leder det ena till det andra XD. Sen kan du ta med dig det du lär dig där och se vad som funkar här hemma.
Lycka till mannen !!