vad menas med att släppa alla hämningar?
Vad menas egentligen med att släppa alla hämningar när man har sex?
Vad menas egentligen med att släppa alla hämningar när man har sex?
Att man slappnar av och vågar utforska saker man inte gjort tidigare :) Det innebär dock inte att man ska gå med på sådant man faktiskt inte vill!
När du fullständigt struntar i vad ditt förnuft felaktigt intalat dig vara det rätta att förhålla sig till. När du aktivt övervinner det, tar och ger njutning som belöning - då har du släppt alla hämningar.
Samt när din kropp har lite avtryck här och var.
När du fullständigt struntar i vad ditt förnuft felaktigt intalat dig vara det rätta att förhålla sig till. När du aktivt övervinner det, tar och ger njutning som belöning - då har du släppt alla hämningar.
Samt när din kropp har lite avtryck här och var.
Du vet väl om du "håller igen" dina perversiteter? Eller så har du inga hämningar...
Men vad innebär det i praktiken. Fattar verkligen inte.
Men vad innebär det i praktiken. Fattar verkligen inte.
Det innebär att om han inte får slå dig gul och blå så tycker han att du är hämmad.
För min innebär det att man släpper sina bekymmer, komplex och låter sig förloras i stunden. Tex inte tänka på hur brösten ser ut i denna ställning, fundera på om man luktar konstigt osv... När man slutar tänka och bara är... Att kåtheten får bestämma vad som sker. Det innebär också att man vill och vågar öppna upp sitt innersta och förmedla de eventuella kinks man har.
För min innebär det att man släpper sina bekymmer, komplex och låter sig förloras i stunden. Tex inte tänka på hur brösten ser ut i denna ställning, fundera på om man luktar konstigt osv... När man slutar tänka och bara är... Att kåtheten får bestämma vad som sker. Det innebär också att man vill och vågar öppna upp sitt innersta och förmedla de eventuella kinks man har.