• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Jk90
    MandiJanis skrev 2017-09-03 16:38:44 följande:

Hej! :D hänger gärna på också! BF 14 maj!!

Har haft Molvärk sedan ÄL.. ömmande bröst sedan 2 veckor. Spänner och sticker i bäckenet och ljumskarna, kraftig Molvärk emellanåt!

Ska bli så spännande!

Grattis till er alla! :D

Grattis! :)

har precis samma symtom som dig!
  • novaaaa

Plussade idag och enligt egna uträkningar så har vi bf 10/5, andra barnet sonen är 3,5år ????

• MamatillL
    novaaaa skrev 2017-09-03 17:34:12 följande:

Plussade idag och enligt egna uträkningar så har vi bf 10/5, andra barnet sonen är 3,5år ????

Grattis :) Jag är också gravid med nr2 och min tös blir 3 nu i Dec :)
  • Anjaheterjag
    Celegans skrev 2017-09-03 15:45:38 följande:

Spännande, grattis! Jag är beräknad 28/4. Jag har fram till nu mått väldigt bra. Lite ovanligt trött bara och halsbränna. Brösten är lite ömma. Men börjar må lite illa. Får se om det kommer intensifieras kommande tiden. Hur mår du?

Jag har ömma bröst men mår inte illa än. Man väntar nästan på det som en bekräftelse.
  • maj2018

Plussade i fredags bf ca 9/5 har en son som blir 3 i november är gärna med i fb gruppen med

• Charlieellerså

Plussade i förrgår på Äl +9 och fick det i dag bekräftat med cv digital . Har BF 16 maj och det kommer i såfall bli mitt fjärde barn. Förra graviditeten kände jag inte något symptom innan bim. Nu mår jag redan så illa, har molvärk, jätteömma bröst. Grattis till alla plus

• Celegans
    Anjaheterjag skrev 2017-09-03 21:01:42 följande:

Jag har ömma bröst men mår inte illa än. Man väntar nästan på det som en bekräftelse.

Ja alla symptom blir ju en slags bekräftelse. :) Men bara att njuta av tiden man mår bra.
  • novaaaa
    MamatillL skrev 2017-09-03 20:01:58 följande:

Grattis :) Jag är också gravid med nr2 och min tös blir 3 nu i Dec :)

Stort grattis själv ???? min son fyller 4år i december ??
Svar på tråden BF maj 2018