Sexmissbruk HJÄLP
Jag vill börja denna tråd med att jag inte vill ha några elaka ord eller påståenden. Jag är sjuk, och jag söker nu hjälp.
För 5 år sedan så träffade jag min man, jag var ung och han lite äldre. Jag kände mig väldigt älskad, och jag var verkligen lycklig.
Sedan kom min mans dippar, han fick alltid jobba över, han ville inte umgås med mig när han kom hem efter jobbet och gav mig inte bekräftelse. Vi slutade ha sex för att han inte orkade. Han berättade dock att han älskade mig och vi har fina stunder när han har semester eller på helgen, dock är det alltid familj eller vänner inblandade så vi har aldrig en ensam stund för oss själva.
Eftersom att jag inte fick kärlek som liten, blev våldtagen och dessutom mobbad genom hela skolan så behöver jag bekräftelse av min man, både komplimanger och sex. För mig är sex en bekräftelse också, att jag duger, att han får stånd av att se mig.
Jag skäms så otroligt mycket, men jag började jobba natt och samtidigt så började även en ny man på min avdelning. När vi haft lite att göra så har denna man pratat med mig om mina problem, verkligen gett mig komplimanger, sagt att jag förtjänar bättre, att min man borde prioritera mig först m.m.
En dag när jag blivit avvisad sexuellt av min man så var jag väldigt nere, min arbetskollega såg detta samma natt som vi jobbade och han gav mig komplimanger och kysste mig. Hur fel jag än visste att det var så kändes det så rätt då, jag fick den där bekräftelsen att jag "dög". Vi hade sex under vår jour, och det hände allt oftare.
Jag vill berätta för min sambo att vi inte kan vara tillsammans längre och varför, men jag får inte för min manliga kollega då han har fru och barn.
Min kollega hade även en tidsbegränsad anställning som chef men har nu fått fast tjänst, så jag befinner mig dessutom i beroendeställning. Han har gett mig ett löneök också...
En kollega har kommit på oss, en manlig. Han berättade för mig, varpå jag öppnade hans byxor och gav honom en avsugning. Han kom väldigt fort, och lovade att inte berätta för de andra om jag fortsatte att tillfredsställa honom.
Samtidigt som det känns bra för min bekräftelse är jag rädd att det skall bli värre. Har redan haft sex med två på mitt jobb. Det tar på psyket.
Snälla vad ska jag göra?!
Jag vill berätta för min man, men får inte för min chef.
Jag vill inte att fler kollegor skall få reda på att jag haft sex med två på mitt jobb.
Jag vill inte att mitt bekräftelsebehov ska bli värre.
Snälla hjälp.