Inlägg från: Anonym (Efter sexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Efter sexet)

    Efter sexet

    Hejsan!

    Har pratat och varit på g med en kille i ca tre månader. Han ringde mig varje dag osv med morgon och godnatt mess, det kändes ömsesidigt.

    MEN I tisdags hade vi sex och han har fortfarande inte hört av sig? Jag hörde av mig dagen efter men han svarade kort. Han har besökt ett utav mina profiler men skriver inget...

    Killar, ska jag droppa honom? Han var väl bara ute efter priset (sex) då han inte ens tar kontakt.

    Hur länge ska man vänta för att veta om han är intresserad? En vecka?

  • Svar på tråden Efter sexet
  • Anonym (Efter sexet)

    Mmm. Det sjuka är att han visade tendensern på svartsjuka. Hur kan spela så långt? Han brukade även spela lite svår ibland. Skitsamma.

    Jag skickade igår ett meddelande: det verkar som att du inte har intresse för mig, om det är så då tar det slut här.

    De flesta brukar ju bara skippa osv men jag känner att jag tar den andra vägen och inte tänker gömma mig haha. Så har vi istället dissat varandra än att jag är en som rinner ur sanden tjej.

  • Anonym (Efter sexet)

    Borde nog skickat det som ett sms. Fan det gjorde jag inte. Då skulle han sätt det direkt. Nu kanske han aldrig loggar in.

  • Anonym (Efter sexet)

    Hej igen. Han har hört av sig igen. Men eftersom att det har gått ca en månad.... Jag vet inte tycker inte det är okej faktiskt. Eller skulle ni ge det en chans?

    Men saken är den att han inte har ursäktat sig utan låtsas som ingenting.

  • Anonym (Efter sexet)

    Haha! Tack så himla mycket för ditt svar! Jag är bokstavligen skit arg. Och skrev precis varför han skriver nu efter en månad!?

    Nej men han överraskade mig den dagen vi träffades. (hatar överraskningar vem fan överraskar en tjej tänk om man har mens!?) vilket jag hade. Men jag var fräsch o vi tog den i tvåan istället så han borde typ vara överlycklig? Nej men. Han kommenterade hela tiden min kropp med "vad fin du är' han upprepade det Hela tiden med inlevelse så det var nog äkta.

    Har lust att säga" bak brukar oftast kännas men med dig så kändes det inte? " haha.

    Är nog också inne på att förstöra honom, han tror mycket om sig själv, jag orkar inte med sådana personer. Blir bara en berg-och-dalbana med känslor.

  • Anonym (Efter sexet)
    Apmor2 skrev 2017-09-09 07:09:15 följande:

    Intressanta och väldigt hämndllystna svar

    Själv försöker jag alltid att först och främst inte tro det värsta om folk. När jag inte förstår vad någon menar med sitt beteende så frågar jag, svårare än så är det inte. Och om han bara ville ha sex och du ville något annat, så har jag svårt att se att det ger dig rätt att vara elak mot honom. Du borde ha kollat läget bättre innan du hade sex.


    Ha kollat läget bättre? När han sagt att han älskar mig? Har han lekt med mina känslor så har jag rätt att vara arg, vilket jag inte orkar att vara heller.. Är mer väldigt besviken att en människa på 27 år är kapabel till fjortisfasoner.
  • Anonym (Efter sexet)

    Gjorde det men han undviker att svara på det

Svar på tråden Efter sexet