Ska man prova Tinder?
Är en singeltjej på 24 år som verkligen har börjat tröttna på ensamheten. Söker ngt seriöst och är inte ute efter ONS..
Ska man ge tinder en chans eller är det helt kört?
Föredrar killar mellan 28-32år..
Är en singeltjej på 24 år som verkligen har börjat tröttna på ensamheten. Söker ngt seriöst och är inte ute efter ONS..
Jag hittade min sambo på match. Pratade med några där som verkade intressanta och seriösa och en bunt som var dryga as som pratade skit om kvinnor i allmänhet eller började ställa korta intervjufrågor om sex efter tre meddelanden. Efter första dejten med sambon var jag hooked och nu några år senare väntar vi vårt första barn. Så de finns där, guldkornen.
Tycker att du ska testa
Om du bara vill ha kuk så funkar nog tinder bra, vill du ha något seriöst så är det nog inte så lämpligt
Om du bara vill ha kuk så funkar nog tinder bra, vill du ha något seriöst så är det nog inte så lämpligt
Vet flera stycken som träffat sina partners via tinder. Jag har själv träffat flera superfina killar men som pga avståndet och barn inte kunnat bli något seriöst med. Fanns inte de hindren så hade det nog blivit det dock. Så trist när det praktiska inte går ihop.
Give it a try. Man märker SNABBT om nån är seriös eller inte. Tinder är INTE en knull-app. Sedan har jag hört att den används mer så i storstäder... ses, ligga å sen inte ses mer. Men det finns många seriösa också.
Visst finns det en hel del killar (och tjejer) som bara är ute efter att ligga men det finns seriösa också. Jag träffade min kille där och vi har varit tillsammans i två år. Har fyra vänner som också träffade sina killar där. Lycka till :)
Tack för era tips!
Får kanske ta och ge det en chans trots att jag inte känner så mycket för det..
Om du vill så finns det en singel här som letar efter nåt seriöst. Finns i mellan Sverige.
Har också funderingar kring tinder, känner att jag vill hitta någon seriös men är inte alls sugen på tinder. Min kompis har dock testat tinder och hittade sin man där. Så man kanske ska ge det ett försök..
Du kommer ALDRIG att hitta en vettig person på tinder. Fast om du är ute efter ONS (vilket jag ändå misstänker att du är?), så kommer du enkelt att hitta sådana som vill pumpa dig. Så kör hårt
Skriv i din profil att du inte söker ons och ligg inte på första dejten - tinder funkar jättebra för mer än bara snabba knull!
Skriv i din profil att du inte söker ons och ligg inte på första dejten - tinder funkar jättebra för mer än bara snabba knull!