• carithal

    40 åring kämpar

    Hej på er allihopa. Har en fråga till er kunniga här. Jag hade öl runt den 12/8. Har fått rosa flytningar (3 dagar sen, 20/8 idag) får inget på trosan/bindan, bara på papperet. Å nu tog jag ett äl och ett gravtest. Gravtestet visade inget men fick utslag på äl testet... Vad kan det bero på? Min mens ska komma runt lördag (26/8)

  • Svar på tråden 40 åring kämpar
  • carithal

    Tyvärr fick jag min mensvärk å blöder nu som jag brukar göra vid mens. Men vet inte nu när jag ska skriva i "mens börjar" i min app Period Tracker. Nu eller då när jag började få rosa på papperet

  • carithal

    Hej. Fick åka in till akuten inatt. Blödde som tusan å hade så fruktansvärt ont så jag kunde knappt gå å sitta. Men jag blev hemskickad efter några timmar då gynläkaren var fast i förlossningen. Så dom tog bara ett kissprov, blodtryck å puls. Kissprovet fick jag inte ens veta resultatet på. Blev inte ens undersökt i underlivet. Men fick någon medicin via dropp som skulle ta bort smärtan. Blöder mer idag å det kommer ut slemmiga å blodiga klumpar (ursäkta beskrivningen)

Svar på tråden 40 åring kämpar