Inlägg från: Anonym (L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (L)

    Hennes ansiktet är så fult

    Om attraktion och sex är väldigt viktigt för dig så blir det nog svårt med ett förhållande med just denna tjej. Jag dömer dig inte eller något. Vi har alla olika dealbreakers.

  • Anonym (L)
    oanonym skrev 2017-08-21 20:20:07 följande:

    Jag ser mer än ytlighet mellan raderna. Men jag kan ha fel.


    Fl these days tho. Man kan inte ens kritisera någons utseende utan att folk går lös. Skrattar.
  • Anonym (L)
    oanonym skrev 2017-08-21 22:08:30 följande:

    Jo, hade du "bara" kritiserat så kanske folk inte reagerat lika starkt.


    Jag är inte ts.
  • Anonym (L)
    Anonym (kropp är viktigare än ansikte) skrev 2017-08-22 23:47:47 följande:

    En snygg kropp är så himla mycket viktigare än ett ansikte, och det säger jag inte bara för att jag har samma problem som din tjej (snygg kropp fult ansikte) utan det här har killar många gånger bekräftat för mig.

    Rumpa, ben, bröst, höfter det är liksom där sexigheten sitter, inte i ansiktet. Vem tänder på ett ansikte oavsett hur snyggt det är? Skulle alla ha rånarluva på huvudet så skulle din tjej vara enormt mycket snyggare än de flesta tjejer med fint ansikte. hade 20 tjejer radat upp sig nakna framför dig alla med täckt ansikte skulle du ju valt henne eller hur?

    Så släpp det där, du älskar ju en person och du har sex med en kropp, så ansiktets fulhet eller skönhet är oviktigt.


    Håller inte med, ansiktet är mycket viktigare än kroppen. Det första de flesta kollar på är ansiktet. Ett fult ansikte men en snygg kropp går bort direkt. Dvs, ett snyggt ansikte är bäst, alla gånger i veckan. Är helt säker på att de flesta håller med mig.

    Men förstår att du tycker tvärtom eftersom att du tydligen också är ful i ansiktet, som tjejen ts beskriver.
  • Anonym (L)
    Anonym (fg) skrev 2017-08-23 07:23:12 följande:

    Tror definitivt att stackars varelser som ts kan få kvinnor att rösta F!. Även kvinnor som aldrig skulle gjort det annars


    Då ligger det nog mer problem i huvudet än just varelser som ts ;)
  • Anonym (L)
    Anonym (Nonono) skrev 2017-08-23 11:11:53 följande:

    Han hade ett fult ansikte och sunkig klädstil. Han kändes lite ovårdad, så ja, det var pinsamt.

    Haha var det det du utläste i mitt inlägg? Som jag skrev är min man bättre till personligheten, och jag anser det vara viktigt att känna attraktion i en kärleksrelation. Man kan inte gå runt och aktivt tänka att partnern är riktigt ful, det funkar ju inte, eller hur? Partnern behöver inte vara snygg men man måste vara attraherad, och det är individuellt. Det är hyckleri att påstå något annat. Eller är du tillsammans med någon du tycker ser vidrig ut, men där det inte spelar roll för han är snäll och gör ingen kana i osten? Sen gör det inget att ni aldrig har sex för det finns ju porr?


    Håller med. Jävla moraltanter.
  • Anonym (L)
    oanonym skrev 2017-08-23 12:24:31 följande:

    Om jag tycker någon ser vidrig ut, vilket jag väldigt sällan säger om människor, så är jag inte tillsammans med den personen. Men jag startar heller inte en tråd där jag beskriver hur ful denna människa är, i detalj.


    Varför kan man inte starta en tråd och beskriva hur ful en människa är, i detalj? Det är ju inte direkt så att ts har nämnt hennes namn och hänger ut henne.
  • Anonym (L)
    Tecum skrev 2017-08-23 19:15:23 följande:

    Därför att andra med dålig självkänsla tar åt sig och börjar noja om sitt utseende.


    Jaha, och? Folk tar åt sig av vad som helst these days. Vi alla vet att det är sant.
  • Anonym (L)
    Anonym (sara) skrev 2017-08-23 22:29:44 följande:

    Jag läste beskrivningen och insåg att de dragen också passar in på mig. Visste inte att man t.ex betraktas som ful om man har smala läppar. Men man lär sig nått nytt varje dag.  

    TS, vad är det för vänner som ens nämner hennes utseende till dig? Vad har de med saken att göra? Är man kär så bryr man sig inte om utseendet. Så antar att du nog inte är så kär. 


    Smala läppar är fult, jo. Idealet är ju att ha tjocka, stora läppar. Har du verkligen missat det?
  • Anonym (L)
    Anonym (kropp är viktigare än ansikte) skrev 2017-08-24 22:03:07 följande:

    Är man ful i ansiktet men har en snygg kropp så är det bäst att äga det tycker jag. Sluta skämmas och vara stolt för det man har. Jag brukar lyssna på "Butterface" (En parodi av lady gagas pokerface) för att peppa upp mig om jag mår dåligt.


    Ett snyggt ansikte är mycket viktigare och det tycker majoriteten. Du vet själv att det är så, men eftersom att du har ett fult ansikte så vågar du såklart inte erkänna det.

    Har man en ful kropp så beror det oftast på att man är underviktig eller överviktig och det går att träna sig till.
  • Anonym (L)
    Anonym (Me and myself) skrev 2017-08-25 12:20:12 följande:

    Det som min kille kallar fiskläppar. Han tycker det är ruggigt fult. Så det gäller nog inte alla.


    Tja, allt för stora läppar är ju givetvis fult. Men ett par stora, fylliga (inte överdrivet) läppar är absolut snyggast.
Svar på tråden Hennes ansiktet är så fult