• Anonym (J)

Orosanmälan efter det man läst på FL?

Jag har redan anmält, så du behöver inte oroa dig ts. Men gör det du också, om de får fler anmälningar tas det på större allvar.

• Anonym (J)
    Anonym (Två) skrev 2017-08-27 19:37:29 följande:

Det är tur att ts är vettigare än du.

Nu har mamman fått en chans innan någon pappskalle anmäler till soc pga en tråd på FL.

Vad menar du? Jag har som sagt redan anmält.
  • Anonym (J)
    Anonym (Njae) skrev 2017-08-27 20:07:37 följande:

Så du såg också inlägget på facebook...? Vad sa du till soc?

Ja, jag sa som det var. Men det är såklart bättre ju fler som anmäler så jag tycker att Ts ska göra det också.
  • Anonym (J)
    Anonym (Två) skrev 2017-08-27 20:59:27 följande:

Du är inte ts, det var om ts jag kommenterade.

Och du, tror jag bara fabulerar.

Jag syftade på det du skrev om att nu har mamman fått en chans innan en pappskalle har anmält. Jag anmälde redan innan Ts skrev till mamman.

Vad du tror är totalt ointressant.
  • Anonym (J)
    Anonym (Njae) skrev 2017-08-28 15:08:15 följande:

Ditt svar ger inte en jättestor trovärdighet. Om du sa att du hade fått det från nätet borde de väl ha reagerat på något sätt. Kan ju inte vara jättevanligt.

Okej? Varför skulle jag bry mig om hur hög trovärdighet jag har på fl? Huvudsaken är att anmälan är gjord och att man gjort det man kan för barnen. Sen är frågan intressant. Vadå att jag fått svar på nätet? Förstår inte vad du menar med det... jag ringde. Du måste ha missuppfattat mig med någon annan.

Så nästa gång du anklagar någon för att ljuga kan du ju försöka använda lilla hjärnan :)
Svar på tråden Orosanmälan efter det man läst på FL?