Inlägg från: Katten18 |Visa alla inlägg
  • Katten18

Prata symtom innan BIM

Hoppar in här också :) Enklare att skriva av sig här än att försöka prata med min man som tycker jag "känner av för mycke" haha.

ÄL den 19/8 - har BIM 2/9 :)

Har sedan igår på morgonen känt molvärk i magen, ilningar, samt ilningar på vä. sida av svanken. Ingenting jag känt av tidigare mellan ÄL och BIM, kan likaväl vara jag som är paranoid också men igår kunde jag knappt somna för ilningen i ryggen var så påtaglig när man väl slappnade av.

9e försöket för vår del så jag håller alla tummar och tår jag kan för att det ska ha tagit sen denna gången :)

• Katten18
    Bellabelle skrev 2017-08-23 15:34:38 följande:
    Ja men precis! Kan vara skönt att skriva av sig med folk ang allt man känner! De du beskriver känner jag med och tror och hoppas att vi båda är gravida! Jag har bara känt såhär mellan äl och bim en gång tidigare o den gången va jag gravid så hoppas ju att de betyder samma nu med :D

Ja men verkligen. Dom tror dom förstår, men icke..

Ååååh.. jag vågar ju inte hoppas :O Men givetvis, jag skulle varit överlycklig!

När hade du BIM?

• Katten18
    Bellabelle skrev 2017-08-23 16:03:56 följande:

Btw så svarar ja på de du skrev till mig på andra stället här! :p Jag har också jätte svårt att hålla mig men lär la bli test från o med bim-4 för min del! Men lär la säkert inte ens synas då haha. Så svårt att hålla sig! :O känner också mig febrig o sådant som du skrev! Har även stickningar i magen och molande värken o sen alla dessa uppstötningar (okej nu överdrev jag haha, har haft 5) MEN brukar aldrig ha de annars så 5 e många för mig och nu har även brösten börjar att ömma! (Överlycklig) inte ofta man blir lycklig av att de gör ont ;)

Ja jag ska hålla mig tills dess :)

Men.. har du tagit temp? Läst att många tempar från ägglossning och sen är tempen fortfarande förhöjd om dom är gravida... min temp är som vanligt. Känns hopplöst igen.

Bröstvårtorna ömmar men det brukar dom göra innan mens.. är nog mens som är på väg..
  • Katten18
    Bellabelle skrev 2017-08-24 14:32:08 följande:

Är det någon mer som är ovanligt trött och har lätt frossa? Har även varma kinder (blossig på kinderna typ) har ingen feber men känns som de!

Samma här, helt fruuuuktansvärt trött. Igår hade jag feberkänningar, men ingen feber.
  • Katten18
    Midvia skrev 2017-08-28 07:29:16 följande:

God morgon!

BIM-2 och jag kunde inte hålla mig trots att jag skulle vänta till imorgon ????

Åh grattis till plusset!! :) :)

• Katten18
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-28 08:48:34 följande:

Morgonens test negativa, anar skuggor men är väl de berömda fuktstrecken. Ska testa igen senare. Bim -6.

Jag har BIM-5, känner mig allt annat än gravid för tillfället.. 9e försöket och är rädd för att få negativt.

Lycka till!
  • Katten18
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-28 09:25:32 följande:

Sjunde försöket för oss sen missfallet. Börjar bli van nu med spökstreck, sen negativa tester och mens på det. Men förhoppningsvis tar det sig nån gång

När ska du testa dig? Önskar all lycka till till dig och ett fint plus

Åh. Jag blir så ledsen varje gång mensen kommer :( har verkligen prickat in ÄL ordentligt denna gången, kan inte göra det bättre så det känns så hopplöst.. ska skicka in papper denna veckan till reproduktionsmedicin för att förhoppningsvis få hjälp.

Jag vet inte... torsdag? Onsdag.. åh vill inte ha negativt bara haha..
  • Katten18
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-28 10:22:40 följande:

Har använt fertilitetsmonitor, vanliga stickor, gått på känsla osv men plus uteblir. I början tog det hårdare, nu mer förväntat. Krasst sätt att skydda sig mot besvikelsen kanske?

Borde nog ta kontakt med sjukvården med och se om nått är galet.

Har försökt ha is i magen inför testande men det är nog emot min religion

Ja.. samma här. Haft bra koll på ägglossning bara genom att märkt att man haft mer vattniga flytningar (äckelvarning), testat mig då och varit positivt. Varje månad, prickat in ägglossningen vaaaaarje månad.

Plus uteblir. Alla runt mig säger att man inte ska tänka på det, det kommer när det kommer.

Hur slutar man med det när man VERKLIGEN vill ha barn?

Har bara en äggstock, enligt läkare och andra som blivit gravida så ska det absolut inte spela roll, men ja.. man börjar ju undra :(

Haft en del symtom som jag inte haft tidigare, molvärk, ilningar, trötthet men idag har jag typ ingenting. Kanske lite molvärk. Kan lika väl vara inbillning. Skengravid liksom haha.
  • Katten18

BIM-5, tog precis ett test i smyg - negativt, inte morgonurin.

Bestämt mig nu för att invänta mensen på lördag, tvärsäker på att den dyker upp och orkar inte mer besvikelser.

Egenremiss utskriven och påskriven för att skickas till reproduktionsmedicin imorgon.

• Katten18
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-30 09:33:13 följande:

Bim-4 och negativt på predictor early så det är kört denna gången med.

Testade med cb early idag BIM-3 och bara ett spökstreck om jag tittade noggrant och i "rätt" ljus, tunt och grått.

Hade tydligen lovat mig själv att inte testa innan BIM men det gick inte så bra.

Känns kört här också :(

• Katten18
    Bellabelle skrev 2017-08-31 11:16:57 följande:

Är det fler som tänker... "jag måste inbilla mig allt" ? Vet helt ärligt inte ens om jag vågar testa i morgon eller om jag väntar till söndag :O (äl+14 på söndag) är så rädd för ett "inte gravid" resultat.. :(

Jag känner så.

Testade mig igår BIM-3, negativt.

Alla symtom är borta också :(
Svar på tråden Prata symtom innan BIM