Inlägg från: Anonym (Hoppas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hoppas)

Prata symtom innan BIM

Hej.

Har också bim 3/9 tror jag är på äl+3 eller 4, osäker. Känner inget speciellt än iaf

• Anonym (Hoppas)

Jag tror inte på några direkta symtom innan ägget ev är befruktat och fäst efter äl+6 så är nog chansen större att märka ev symtom. Men det tråkiga är ju att pms och graviditet är väldigt lika.

• Anonym (Hoppas)

Jag kanske låter pessimistisk men tog över 2 år att bli gravid sist och då slutade det med missfall i v 15. Nu har vi försökt i 7 månader utan +.

• Anonym (Hoppas)

Börjat få ont i brösten.

Hur testgalna är ni andra? funderar på att börja på måndag brukar plussa tidigt när jag varit gravid

• Anonym (Hoppas)
    tjejuå86 skrev 2017-08-24 08:58:44 följande:

Brukar också plussa tidigt, tänkte börja på lördag redan :) helt testgalen här :)

På måndag är jag på bim -6 och tycker det är lagom att börja då samt att jag kan göra det i lugn och ro utan man och barn hemma.
  • Anonym (Hoppas)
    tjejuå86 skrev 2017-08-24 09:14:45 följande:

Smart tänkt, :) Hade kunnat vänta några dagar till men jag känner mig som besatt här lite grann :P

Vet hur det är helst vill man börja dagen efter ägglossningen ha ha

Fast är pessimistisk till motsatsen bevisats.

Nån som tar diverse tillskott? Typ rosenrot eller munkpeppar.
  • Anonym (Hoppas)
    Bellabelle skrev 2017-08-24 09:44:23 följande:

Vänta såg nu att vi hade ju samma bim! Åååh om du plussar redan på måndag kmr jag också testa då hahaha

Har fått svaga + som tidigast bim -6 och gravid på digitalt på bim -5 men sånt kan ändra sig. Beror ju på när ägget fäste med. Brukar ju vara 7-10 dagar efter ägglossningen.
  • Anonym (Hoppas)
    Bellabelle skrev 2017-08-24 09:45:45 följande:

Folsyra och bisolvon haha! Skulle ta rosenrot också men han aldrig köpa denna cykel så tar de inte denna gången köper jag till nästa! ;)

Själv?

Rosenrot, B12, folsyra och järn. Ska även köpa hem magnesium och B6 om det blir negativt igen. Funderar även på att testa bisolvon metoden.
  • Anonym (Hoppas)
    Bellabelle skrev 2017-08-24 09:55:25 följande:

Jag kanske råkar ta ett test på måndag/tisdag bara för de :$ haha!

Jag har lite sådant med (käkar multivitamin för kvinn spm e bra för bland annat fertilitet och annat inför graviditet just nu)

Sist jag blev gravid prövade jag i 7 månader utan bisolvon o tog rosenrot+bisolvon på försök 8 o tog med en gång! :D

Ha ha råkar brukar det vara önskar man kunde ha mer is i magen... Det jobbiga är ju när det skriker negativt... Blä!

Använt rosenrot nu i 3 omgångar. Men skam den som ger sig
  • Anonym (Hoppas)

Kollade nu ev bf OM jag är gravid. 15 maj isf

Vad får ni för ev bf?

Svar på tråden Prata symtom innan BIM