Prata symtom innan BIM
Hej.
Har också bim 3/9 tror jag är på äl+3 eller 4, osäker. Känner inget speciellt än iaf
Hej.
Har också bim 3/9 tror jag är på äl+3 eller 4, osäker. Känner inget speciellt än iaf
Jag tror inte på några direkta symtom innan ägget ev är befruktat och fäst efter äl+6 så är nog chansen större att märka ev symtom. Men det tråkiga är ju att pms och graviditet är väldigt lika.
Jag kanske låter pessimistisk men tog över 2 år att bli gravid sist och då slutade det med missfall i v 15. Nu har vi försökt i 7 månader utan +.
Börjat få ont i brösten.
Hur testgalna är ni andra? funderar på att börja på måndag
brukar plussa tidigt när jag varit gravid
Brukar också plussa tidigt, tänkte börja på lördag redan :) helt testgalen här :)
Smart tänkt, :) Hade kunnat vänta några dagar till men jag känner mig som besatt här lite grann :P
Vänta såg nu att vi hade ju samma bim! Åååh om du plussar redan på måndag kmr jag också testa då hahaha
Folsyra och bisolvon haha! Skulle ta rosenrot också men han aldrig köpa denna cykel så tar de inte denna gången köper jag till nästa! ;)
Själv?
Jag kanske råkar ta ett test på måndag/tisdag bara för de :$ haha!
Jag har lite sådant med (käkar multivitamin för kvinn spm e bra för bland annat fertilitet och annat inför graviditet just nu)
Sist jag blev gravid prövade jag i 7 månader utan bisolvon o tog rosenrot+bisolvon på försök 8 o tog med en gång! :D
Kollade nu ev bf OM jag är gravid. 15 maj isf
Vad får ni för ev bf?