Inlägg från: tjejuå86 |Visa alla inlägg
  • tjejuå86

Prata symtom innan BIM

Bästa gruppen:)

Hoppar in här jag med :) Hade äl den 19/8 och haft sjukt mensvärk och svullen mage sen dess, och igår kväll så började mina bröstvårtor göra sjukt ont och är jätte känsliga. Och sen cravings på de :)

Jag hoppas verkligen det tar sig denna gång :) Vi längtar så mkt efter ett syskon till sonen som är 12år. Och detta blir sambons första :)

• tjejuå86
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-24 08:53:33 följande:

Börjat få ont i brösten.

Hur testgalna är ni andra? funderar på att börja på måndag brukar plussa tidigt när jag varit gravid

Brukar också plussa tidigt, tänkte börja på lördag redan :) helt testgalen här :)
  • tjejuå86
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-24 09:06:38 följande:

På måndag är jag på bim -6 och tycker det är lagom att börja då samt att jag kan göra det i lugn och ro utan man och barn hemma.

Smart tänkt, :) Hade kunnat vänta några dagar till men jag känner mig som besatt här lite grann :P
  • tjejuå86
    Bellabelle skrev 2017-08-24 09:37:53 följande:

Vad roligt med syskon till sonen och att det blir din sambos första! :D har du ballong mage? Min mage e super svullen (mest på kvällen) och ser ut som jag e gravid i vecka 25 typ! xD haha. Oså låter den hela tiden :O har annars inte svullen mage utan väldigt slank o platt mage så lite små jobbigt då de blir tydligt! :$ några särskilda cravings du har?

Ja det känns verkligen super roligt :) och sambon är nästan mer taggad än jag just nu :)

Samma här alltid platt med rutor på magen och nu stor som en ballong få inte ens på mig mina trosor :P

Jag är så galet sugen på socker, jag som inte tycker om det i vanliga fall lr aldrig blir sugen på de och nu går jag konstant och är sugen på bakverk och vanligt godis och O'boy:P super skumt. Haha men det är rätt fascinerande hur kroppen kan bli.
  • tjejuå86
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-24 09:20:56 följande:

Vet hur det är helst vill man börja dagen efter ägglossningen ha ha

Fast är pessimistisk till motsatsen bevisats.

Nån som tar diverse tillskott? Typ rosenrot eller munkpeppar.

Haha ja så äre:P denna väntan gör en galen haha
  • tjejuå86
    Bellabelle skrev 2017-08-24 12:47:20 följande:

Jag hade kunnat skriva de du skrev! xD ballong mage delux och har bara på mig mjukis nu då jag inte får på mig mina vanliga byxor (tur att jag har semester) och sötsug från en annan värld! :O äter nästan aldrig sötsaker och sällan sugen men herregud vad jag vill ha sötsaker! :O

Riktigt fascinerande!

Samma här kör dock med strumpbyxor och lång tröja men magen sticker ju ut ändå, haha ser bara roligt ut, sen denna enorma tröttheten jag fått dessa sista 2dagar ha vilat på em och de va länge sedan jag gjorde det,

Sambon fick åka och handla winerbröd till mig igår kväll han dig av skratt för det är oftast han som äter sånt och inte jag :P men han gjorde det gärna kl 23 :P

Sist jag väntade sonen fixade jag varken sött lr sålt ville bara ha sallad och havregrynsgröt så detta är en helt annan nivå. :P
  • tjejuå86
    Bellabelle skrev 2017-08-24 12:42:40 följande:

12 maj för mig om jag är gravid! :D

11 maj om vi nu lyckades:)

Sonen fyller år 2 maj. :)

Dessa maj barn bästa månaden <3
  • tjejuå86
    Bellabelle skrev 2017-08-24 13:17:29 följande:

När jag väntade dottern så va jag inte heller sugen på varken sött eller salt. Men va super sugen på sallad och frukter av alla de sorter som jag överkonsumerande genom hela graviditeten!

Och pressad citron i vatten haha! Rörde varken fet mat eller godis eller liknande så om de e så att jag är gravid så lär denna graviditet bli annorlunda Hahahaha!!

Haha ja så känner jag med en annorlunda graviditet haha gick upp 5kg då haha undra hur de blir denna gång +25kg :P

Lite roligt att vi har samma ska bli intressant att se :) hoppas vi alla får vårat + nu :)

Vill bara att dagarna ska gå lite snabbare nu :)
  • tjejuå86
    Bellabelle skrev 2017-08-24 13:19:06 följande:

(Svar på tidigare som ja glömde) Så snällt av honom! ;* kanske blir ett o annat wiernerbröd framöver om saker går som planerat! ;)

Åh då blir de nära o bra! :D kanske till o med delad dag ;)

Ja de va väldigt gulligt av honom, han vill så gärna att vi lyckas skapa en bebis nu :)

Dessa winerbröd drömmer tillochmed om dom :P

Ja det hade vart något att få 2 barn på samma dag :) fullträff :)
  • tjejuå86

Nån fler som kör på tempkurva?

Jag har just börjat denna månad. Otroligt kul att se hur kroppen fungerar:)

Ligger på stadiga 37 grader och jag hoppas den håller dig där uppe nu :)

Svar på tråden Prata symtom innan BIM