Inlägg från: Anonym (Syskonförsök) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Syskonförsök)

Prata symtom innan BIM

Hej, hoppar med här! ÄL+5, har en konstig känsla i kroppen, molande värk i magen som kommer o går, känt mig svullen 2 kvällar nu och är Supertrött......ost ost ost o Cola zero säger jag bara!

Känns sjukt att d ska va så mkt "symtom" men kan ju va lika gärna mens, fast känslan är ändå annorlunda denna gång.....är inne på försök 12

• Anonym (Syskonförsök)
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-24 08:53:33 följande:

Börjat få ont i brösten.

Hur testgalna är ni andra? funderar på att börja på måndag brukar plussa tidigt när jag varit gravid

Är också lite Testgalen så funderar på lördag eller mån, har inte bestämt mig *hahaha*

Ska verkligen försöka idag att inte tänka på några symtom...herregud hjälp mig! Kommer gå åt skogen *hahaha*
  • Anonym (Syskonförsök)
    Bellabelle skrev 2017-08-24 14:32:08 följande:

Är det någon mer som är ovanligt trött och har lätt frossa? Har även varma kinder (blossig på kinderna typ) har ingen feber men känns som de!

Ja, frös som en gris igårkväll....trodde på riktigt att jag fått feber vilket jag inte hade o har börjat bli riktigt trött om dagarna o kvällarna!

Sen hörrni, d här med flytningar.....3 dgr efter ÄL började jag få vita flytningar o nu är de kvar...ÄL+6 o detta brukar jag verkligen aldrig ha mellan ÄL o mens
  • Anonym (Syskonförsök)
    Bellabelle skrev 2017-08-24 18:04:18 följande:

Usch i blir e lite äckel varning men ah! xD

JÖSSES vad flytningar jag har :$ precis som förra gången.. RIKLIGT med flytningar o de rinner liksom till så mycket det är :$ lite smått skämmigt när man står i mataffären oså känner man hur de rinner till haha! Tacka gudarna för trosinlägg. Hehe

Nu blir jag ännu mer äcklig av mig men jaja.... hur är era flytningar? xD någon som har som mig?

Ja, har fått riktigt rikliga flytningar. Som du säger, man känner hur d rinner till *hahaha* vita flytningar, vilken känns lite konstigt mellan ÄL o mens, brukar ha väldigt sparsamma flytningar innan mensen i vanliga fall o då genomskinliga
  • Anonym (Syskonförsök)
    lassi skrev 2017-08-24 18:46:11 följande:

Jag kommer typ inte ihåg hur jag brukar ha i vanliga fall.. tycker ju att jag borde ha koll på det vid det här laget, haha! Men de brukar i alla fall INTE vara vara så här rikliga. Mina är också vita...

Nä men eller hur allt annat skulle kunna vara samma som innan! Man blir helt konstig i huvudet av allt kännande o funderande....

Men funderar ändå på d här med att d är vita flytningar, brukar inte d bara va i samband med ÄL?
  • Anonym (Syskonförsök)

Hur stor är chansen att man plussar tidigt med första o sent med andra?

Svar på tråden Prata symtom innan BIM