Inlägg från: Gabriella123 |Visa alla inlägg
  • Gabriella123

Prata symtom innan BIM

Hej fina ni, vilken perfekt grupp.???????? Jag hoppar in här om det är okej? Jag är på BIM - 5 idag men tog ett test imorse som var negativt. :/

För tre dagar sen, alltså precis en vecka efter ägglossning, så kände jag stickningar och att det drog på högersida i livmodern och efter det har jag haft svag molande värk (kanske inbillning?) samt att mina bröst blivit fylligare och fått synligare ådror. Tidigare idag blev jag också yr när jag reste mig upp.

Kan inte tänka på något annat och är så rädd att jag ska vara skengravid.

Ska testa imorgon igen tror ja, eller är det onödigt?

• Gabriella123

Ååh är det så? Vad glad jag blir. Jag är helt ny på detta - första barnet och andra månaden jag försöker. Hoppas så mycket!

Jag har 3 stickor kvar - tror jag testar varje dag och köper fler om det behövs. Är så jäkla otålig nu.

Jag ska hålla tummarna att du också blir yr snart. :D

• Gabriella123
    Bellabelle skrev 2017-08-23 22:52:10 följande:

Åh så spännande med första barnet! :D håller tummarna för att du får dig ett litet plus när som helst! Du får skriva massa här o uppdatera när du tar test osv :D

Haha visst blir man otålig! Själv har jag ju många dagar kvar tills jag ens kmr kunna testa.. vill nu!

Ja, verkligen - det är som en helt ny värld och inget annat är viktigt längre. :D Absolut, det ska jag göra. Jag ska försöka sova nu - så jag kan gå upp och ta ett test snart. Haha.. :D
  • Gabriella123
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-24 11:08:27 följande:

4 dagar kvar så chansen finns tills mensen kommer, vilket vi inte hoppas på. Sen kan din urin vara för utspädd på morgonen med om du druckit mycket. Och många får bättre resultat på testen på eftermiddagen eller kvällen istället för morgonen.

Va?! Det har jag aldrig hört att man kan få bättre resultat på eftermiddagen eller kvällen? Kanske får prova det om jag får minus imorgonbitti också. XD
  • Gabriella123

Köpte ett Early detect från Clear blue idag. Tänkte testa med det imorgonbitti (BIM -3). Det står att det ska vara 99% säkert då - kan man lita på det? Någon som har erfarenhet av det testet?

Har känt mig trött, illamående och haft molande värk hela dagen. Känner mig verkligen gravid - hoppas så mycket!

• Gabriella123

Tog early detect imorse och det var helt tomt tills jag höll de framför en lampa då är där ett streck, vad betyder det? :S
  • Gabriella123
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-25 06:54:58 följande:

Har inga bra erfarenheter av cb early. Fått "positivt" flera gånger på det och sen negativt på andra + mens.

Ååh nej, hm hoppas det inte blir så
    för mig. :/ Tack för svar iaf!
Svar på tråden Prata symtom innan BIM