Prata symtom innan BIM
Kollade nu ev bf OM jag är gravid. 15 maj isf
Vad får ni för ev bf?
Kollade nu ev bf OM jag är gravid. 15 maj isf
Vad får ni för ev bf?
Kan inte tro det är sant!!!! :')
Hej på er!
Som jag tidigare skrivit har jag testat 3ggr o fått negativt så nu bestämt mig för att vänta tills måndag för nytt test.
Är idag på BIM + 2
Gul/vita flytningar (vad nu det står för)
Har inte för mig att jag haft så innan mens tidigare så mån hoppas ju......
Någon annan som har/haft såna flytningar?
Var rädda om er
Hej!
Har bim 12/9, andra försöket
Jag har haft spiral tidigare utan mens och jag blir galen nu, 10-7 dar innan mens båda månaderna har jag fått ont i brösten, illamående och ont i tjejmagen. Snacka om att spä på hoppet :( är det ens normalt att känna av mensvärk så tidigt?!
Mår illa, är trött, drar och spänner i magen samt ont i brösten men vågar inte hoppas då det var samma förra månaden :(
Så less just nu, vill bara gräva ned mig känns det som :( Testade i morse, inget streck. Brösten gör ont fortfarande, snart har det hållit på i månad. De är större, har fått synliga ådror och nu senaste dagarna har bröstvårtorna svidit som sjutton. Magen har svullnat och igår fick jag som mensvärk men inga blödningar, bara massa vita flytningar.
Vore skönt om det antingen blev ett positivt test eller att symtomen bara försvann så jag kan gå vidare. Är ju långt efter bim så nu borde det absolut synts något tycker jag. Förlåt deppigt inlägg, men min kropp är så konstig, har aldrig haft ömma bröst mer än högst en dag förut på säkert tio år :/
Tack för att du svarade <3 Har blivit helt deppig av att inte få klara besked utan bara vänta och vänta. Skulle fått mens i slutet på augusti, fick istället sparsamma blödningar nästan en vecka innan, och brösten fortsatte ömma ändå. Ger det en vecka till, känns lite dumt att kontakta sjukvården när jag ju inte har ont eller något sånt. Tänker att jag kanske fått nån cysta eller hormonrubbning, konstigare saker har ju hänt :/
Jag har alla symptom man kan ha som gravid o hoppas alltid lika mycket varje månad. Det börjar med ömma bröst. För att sedan bland annat bli fruktansvärt illamående o till o med kräkas ibland.
För att någon vecka senare få mensen.
Så jag har tydligen lika symptom vid mens som graviditet.
Jag är på BIM-4 idag. Många symptom har försvunnit men har haft extra nära till tårar, mått lite illa och framförallt varit så varm! Vet inre om det är ett symptom men brukar vara så frusen av mig och i tre dagar nu har jag inte kunnat sova med täcke, varit varmare än min sambo och svettats lätt. Händer aldrig annars.
Idag kommer det hem teststickor från testlagret så imorgon tar jag mitt första test, kan inte hålla mig längre! Haha