Inlägg från: Trullis82 |Visa alla inlägg
  • Trullis82

Prata symtom innan BIM

Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-24 10:36:57 följande:

Kollade nu ev bf OM jag är gravid. 15 maj isf

Vad får ni för ev bf?

19/5 -18 får jag
  • Trullis82
    Bellabelle skrev 2017-09-03 18:51:43 följande:

Kan inte tro det är sant!!!! :')

GRATTIS

Åh, så roligt.

Jag är idag på BIM +2 men har nu bestämt att vänta med test till måndag i alla fall.
  • Trullis82

Hej på er!

Som jag tidigare skrivit har jag testat 3ggr o fått negativt så nu bestämt mig för att vänta tills måndag för nytt test.

Är idag på BIM + 2

Gul/vita flytningar (vad nu det står för)

Har inte för mig att jag haft så innan mens tidigare så mån hoppas ju......

Någon annan som har/haft såna flytningar?

Var rädda om er

• Trullis82
    Anonym (88an) skrev 2017-09-06 23:17:36 följande:

Hej!

Har bim 12/9, andra försöket

Jag har haft spiral tidigare utan mens och jag blir galen nu, 10-7 dar innan mens båda månaderna har jag fått ont i brösten, illamående och ont i tjejmagen. Snacka om att spä på hoppet :( är det ens normalt att känna av mensvärk så tidigt?!

Mår illa, är trött, drar och spänner i magen samt ont i brösten men vågar inte hoppas då det var samma förra månaden :(

Hoppas hoppas att det är något.

Jag har haft gravid symptom 4 veckor nu Vilket man inte har så långt innan mens.

Men mina 3 grav tester är negativa så frågan är väl vad kroppen håller på med.

Lycka till
  • Trullis82
    Anonym (88an) skrev 2017-09-07 08:53:47 följande:
    Tog ett tidigt test idag men tvärnegativt, går runt och klöks hela tiden idag :( Min kropp känns väldigt elak!

Men oj, har du lång cykel?
    nja, jag vet inte vad som händer om jag ska vara ärlig.

ordentlig mens 24-27/7
    blödning 13-15/8
    idag rosa flytning 7/9

så jag vet inte hur min cykel fungerar riktigt.

men detta bevisar ju alltså att alla symptom man har vid graviditet kan lika gärna vara både ägglossning och mens på gång

för eftersom jag inte var gravid nu fast jag kände mig gravid så kommer jag aldrig veta det utan ett test el att mensen uteblir

så idag blev det ju ingen bra dag alls
  • Trullis82
    virrpanna85 skrev 2017-09-09 20:41:51 följande:

Så less just nu, vill bara gräva ned mig känns det som :( Testade i morse, inget streck. Brösten gör ont fortfarande, snart har det hållit på i månad. De är större, har fått synliga ådror och nu senaste dagarna har bröstvårtorna svidit som sjutton. Magen har svullnat och igår fick jag som mensvärk men inga blödningar, bara massa vita flytningar.

Vore skönt om det antingen blev ett positivt test eller att symtomen bara försvann så jag kan gå vidare. Är ju långt efter bim så nu borde det absolut synts något tycker jag. Förlåt deppigt inlägg, men min kropp är så konstig, har aldrig haft ömma bröst mer än högst en dag förut på säkert tio år :/

Här var det exakt lika dant. Tvär säker på att jag var gravid.

Kladdiga vita flytningar.

O alla symptom på graviditet. Skulle testa denna måndag men mensen slog ner som en bomb i fredags.

Så jag kan lova dig att jag kommer inte veta när jag e gravid utan test. För med alla symptom jag hade nu var jag 100% säker men ack se fel

Lycka till o hoppas det inte blir för dig som för mig
  • Trullis82
    virrpanna85 skrev 2017-09-09 22:03:14 följande:

Tack för att du svarade <3 Har blivit helt deppig av att inte få klara besked utan bara vänta och vänta. Skulle fått mens i slutet på augusti, fick istället sparsamma blödningar nästan en vecka innan, och brösten fortsatte ömma ändå. Ger det en vecka till, känns lite dumt att kontakta sjukvården när jag ju inte har ont eller något sånt. Tänker att jag kanske fått nån cysta eller hormonrubbning, konstigare saker har ju hänt :/

Ordentlig mens blödning hade jag 24/7 sista gången

13/8 en mini blödning där jag blev lite ljus rosa i trosan i 3 dagar. 13-15/8

Så jag hoppades trots att den inte e jätte vanlig att det bara var en nidblödning.

Men nu kom mensen som en bomb. Hur mycket som helst.

När jag var tvärsäker på att jag var gravid o innan mensen kom denna gång hade jag symptom som

Illamående

Uppsvälld

Galet sugen på lakrits ( precis som med mitt första barn)

Väldigt kissnödig

Trött

Värk i brösten i 3 veckor

Lite lätt retad

Jag har tagit prover för o se varför det är så billigt o konstigt med mensen men allt e bra.

Lycka till med allt
  • Trullis82

Jag har alla symptom man kan ha som gravid o hoppas alltid lika mycket varje månad. Det börjar med ömma bröst. För att sedan bland annat bli fruktansvärt illamående o till o med kräkas ibland.

För att någon vecka senare få mensen.

Så jag har tydligen lika symptom vid mens som graviditet.

• Trullis82
    1213 skrev 2017-10-18 08:40:30 följande:

Jag är på BIM-4 idag. Många symptom har försvunnit men har haft extra nära till tårar, mått lite illa och framförallt varit så varm! Vet inre om det är ett symptom men brukar vara så frusen av mig och i tre dagar nu har jag inte kunnat sova med täcke, varit varmare än min sambo och svettats lätt. Händer aldrig annars.

Idag kommer det hem teststickor från testlagret så imorgon tar jag mitt första test, kan inte hålla mig längre! Haha

Här är det också överhettning i systemet men fortfarande inget positivt test.

Andra symptom:

Illamående
    Trött hela tiden
    Stenhård i magen (brukar vara jätte löst)
    Svullen mage

Inne på BIM+ 15
Svar på tråden Prata symtom innan BIM