Prata symtom innan BIM
Denna molande värk och sötsug från en annan värld... jösses! :O
Är det bara jag eller fler som har en "mini gyn undersökning" vid varje toa besök?? xD Hahahaha!
Denna molande värk och sötsug från en annan värld... jösses! :O
Är det bara jag eller fler som har en "mini gyn undersökning" vid varje toa besök?? xD Hahahaha!
Kollade nu ev bf OM jag är gravid. 15 maj isf
Vad får ni för ev bf?
Ja det känns verkligen super roligt :) och sambon är nästan mer taggad än jag just nu :)
Samma här alltid platt med rutor på magen och nu stor som en ballong få inte ens på mig mina trosor :P
Jag är så galet sugen på socker, jag som inte tycker om det i vanliga fall lr aldrig blir sugen på de och nu går jag konstant och är sugen på bakverk och vanligt godis och O'boy:P super skumt. Haha men det är rätt fascinerande hur kroppen kan bli.
Vilken rolig tråd! :)
Har BIM den 28:e, alltså på måndag.
Har haft lite molvärk och typ som att livmodern sved sen i måndags och igår började brösten göra ont ganska så rejält (men det gjorde dom sist innan mens också), sen så mådde jag riktigt illa igår eftermiddag, men det gick över på kvällen. Tänkte att om det är en graviditet som gör att jag få dom här symtomen så borde jag plussa! Så jag tog ett test i morse med morgonyrin...men inget plus... :( Ett litet spök bara. Så det är vâl tyvärr mensen som är påväg tyvärr.
11 maj skulle det bli för mig..! Perfekt tid ändå ;)
Samma här kör dock med strumpbyxor och lång tröja men magen sticker ju ut ändå, haha ser bara roligt ut, sen denna enorma tröttheten jag fått dessa sista 2dagar ha vilat på em och de va länge sedan jag gjorde det,
Sambon fick åka och handla winerbröd till mig igår kväll han dig av skratt för det är oftast han som äter sånt och inte jag :P men han gjorde det gärna kl 23 :P
Sist jag väntade sonen fixade jag varken sött lr sålt ville bara ha sallad och havregrynsgröt så detta är en helt annan nivå. :P
11 maj om vi nu lyckades:)
Sonen fyller år 2 maj. :)
Dessa maj barn bästa månaden <3
Mitt tredje barn var beräknad 6 maj men hon anlände 26 april istället ville tydligen inte bli majbarn
När tänker du testa och när var det du har bim?
Haha ja så känner jag med en annorlunda graviditet haha gick upp 5kg då haha undra hur de blir denna gång +25kg :P
Lite roligt att vi har samma ska bli intressant att se :) hoppas vi alla får vårat + nu :)
Vill bara att dagarna ska gå lite snabbare nu :)