Inlägg från: Bellabelle |Visa alla inlägg
  • Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Denna molande värk och sötsug från en annan värld... jösses! :O

Är det bara jag eller fler som har en "mini gyn undersökning" vid varje toa besök?? xD Hahahaha!

• Bellabelle
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-24 10:36:57 följande:

Kollade nu ev bf OM jag är gravid. 15 maj isf

Vad får ni för ev bf?

12 maj för mig om jag är gravid! :D
  • Bellabelle
    tjejuå86 skrev 2017-08-24 10:55:54 följande:

Ja det känns verkligen super roligt :) och sambon är nästan mer taggad än jag just nu :)

Samma här alltid platt med rutor på magen och nu stor som en ballong få inte ens på mig mina trosor :P

Jag är så galet sugen på socker, jag som inte tycker om det i vanliga fall lr aldrig blir sugen på de och nu går jag konstant och är sugen på bakverk och vanligt godis och O'boy:P super skumt. Haha men det är rätt fascinerande hur kroppen kan bli.

Jag hade kunnat skriva de du skrev! xD ballong mage delux och har bara på mig mjukis nu då jag inte får på mig mina vanliga byxor (tur att jag har semester) och sötsug från en annan värld! :O äter nästan aldrig sötsaker och sällan sugen men herregud vad jag vill ha sötsaker! :O

Riktigt fascinerande!
  • Bellabelle
    ALM82 skrev 2017-08-24 11:01:43 följande:

Vilken rolig tråd! :)

Har BIM den 28:e, alltså på måndag. 

Har haft lite molvärk och typ som att livmodern sved sen i måndags och igår började brösten göra ont ganska så rejält (men det gjorde dom sist innan mens också), sen så mådde jag riktigt illa igår eftermiddag, men det gick över på kvällen. Tänkte att om det är en graviditet som gör att jag få dom här symtomen så borde jag plussa! Så jag tog ett test i morse med morgonyrin...men inget plus... :( Ett litet spök bara. Så det är vâl tyvärr mensen som är påväg tyvärr.

Nej vad tråkigt! :( men det är ju flera dagar kvar till bim så du kan ju fortfarande plussa! Ska hålla tummarna för dig och ge inte upp ännu <3
  • Bellabelle
    lassi skrev 2017-08-24 12:45:42 följande:

11 maj skulle det bli för mig..! Perfekt tid ändå ;)

Jaaa maj e en fin månad! :D perfekt månad för små knoddar tycker jag allt ;)
  • Bellabelle
    tjejuå86 skrev 2017-08-24 13:05:08 följande:

Samma här kör dock med strumpbyxor och lång tröja men magen sticker ju ut ändå, haha ser bara roligt ut, sen denna enorma tröttheten jag fått dessa sista 2dagar ha vilat på em och de va länge sedan jag gjorde det,

Sambon fick åka och handla winerbröd till mig igår kväll han dig av skratt för det är oftast han som äter sånt och inte jag :P men han gjorde det gärna kl 23 :P

Sist jag väntade sonen fixade jag varken sött lr sålt ville bara ha sallad och havregrynsgröt så detta är en helt annan nivå. :P

När jag väntade dottern så va jag inte heller sugen på varken sött eller salt. Men va super sugen på sallad och frukter av alla de sorter som jag överkonsumerande genom hela graviditeten!

Och pressad citron i vatten haha! Rörde varken fet mat eller godis eller liknande så om de e så att jag är gravid så lär denna graviditet bli annorlunda Hahahaha!!
  • Bellabelle
    tjejuå86 skrev 2017-08-24 13:07:16 följande:

11 maj om vi nu lyckades:)

Sonen fyller år 2 maj. :)

Dessa maj barn bästa månaden <3

(Svar på tidigare som ja glömde) Så snällt av honom! ;* kanske blir ett o annat wiernerbröd framöver om saker går som planerat! ;)

Åh då blir de nära o bra! :D kanske till o med delad dag ;)
  • Bellabelle
    Anonym (Hoppas) skrev 2017-08-24 13:23:09 följande:

Mitt tredje barn var beräknad 6 maj men hon anlände 26 april istället ville tydligen inte bli majbarn

Då kanske de blir ett maj barn denna gången! ;)
  • Bellabelle
    lassi skrev 2017-08-24 13:32:31 följande:

När tänker du testa och när var det du har bim?

Planen va bim-4 och har bim 3/9.... MEN tror jag kmr testa redan 28/29 bara för att jag är otålig :$ hur blir de för dig? Vilken bim- dag blir de du testar?
  • Bellabelle
    tjejuå86 skrev 2017-08-24 13:57:04 följande:

Haha ja så känner jag med en annorlunda graviditet haha gick upp 5kg då haha undra hur de blir denna gång +25kg :P

Lite roligt att vi har samma ska bli intressant att se :) hoppas vi alla får vårat + nu :)

Vill bara att dagarna ska gå lite snabbare nu :)

Haha ja men ungefär så! Himla kul att vi har samma. :D

Ja måste få dagarna att gå på något vis. Men dessa symtom jag har orkar jag ju inte göra någonting haha. Spenderar tiden med att dagdrömma om lilla "kanske" i magen.. (a)
Svar på tråden Prata symtom innan BIM