Prata symtom innan BIM
Håller verkligen tummarna för dig! Hur länge har ni försökt?
Håller verkligen tummarna för dig! Hur länge har ni försökt?
Nej så hemskt med mf. Men då är det ju fysiskt möjligt för er i alla fall.
Hur funkar det med spolning? Jag har så dålig koll på allt man kan göra, vi har precis börjat så den här mensen var första misslyckandet.
Aha är det lång väntetid till en spolning eller får man tid snabbt? Om du har någon aning...
Ååh vilken stor familj :D!
Vad skönt! Ursäkta alla frågor, är så nyfiken bara :).
Ja jag har ett par bonusar också så vissa helger är det kaos hos oss haha!
En liten fundering... OM det skulle vara så att jag hade ägglossning i måndags så skulle det ju innebära att ägglossningen skedde på dag 19 istället för dag 10-12 då den brukar komma. Betyder det då att jag ska räkna ut Bim från det datumet i måndags? Alltså typ 1 vecka senare.
Hur går det för er andra som inte fick plus denna gången? Ägglossning här nu med allt det innebär och sen börjar den sega väntan tills man får börja testa igen
Jag har precis haft äl så nu väntar jag med spänning
Hur länge har ni försökt? Det här är vårt andra försök
Åå så jobbigt! Då får vi följas åt när vi har bim samtidigt :) hur långa cyklar har Du?
Bim 28-29 nånting. Känns som vanligt veckan innan mens här.
[quote=78037830][quote-nick]Anonym (Längtar) skrev 2017-09-22 17:26:36 följande:[/quote-nick][/quote]
Det ser ut som svagt positivt faktiskt!!
Jag är gravid! Cb early är från igår och stickorna är från igår (dom svaga) och idag (dom starka)
Nu är jag här jag som sa till mig själv att jag bara skulle luta mig tillbaka denna månaden o vänta lugnt o fint på bim! De gick la sådär med tanke på att jag är på äl+4 idag... hehe
Idag kom första symtomen för mig. Ömma bröstvårtor och väldigt ökad aptit! :O vad hände där? (Även lätt molande värk i magen till o från)
Eftersom jag bara är på äl+4 så mina tidiga symtom är i såfall pga ökade progesteron och östrogen...
Någon mer som känt av liknande symtom vid denna tid? (Äl+4)
Näää nu måste jag skriva igen! Är inte helt säker men tror att ägget fäste precis :O stack till som ett getingstick på vänster sida innan! (Minns att samma hände på äl+5 förra gången jag va gravid) nu börjar man genast o spekulera xD
Tror att jag nyss testade positivt på ett graviditetstest! Alldeles skakis o kan knappt tro att det skulle gå på första försöket! Ni set väl också det, för mig är där två tydliga streck?!