Cuckold
Hej.
Vi är ett par som fantiserar om cuckold.
Vi har besökt en del sajter men skulle nu vilja höra lite riktiga fantasier.
Om du var vår bull, hur skulle våra träffar se ut?
Hej.
Hej.
Jag skulle följa med er hem. Be dig sitta i en fåtölj bredvid sängen. Sen skulle jag och din fru mysa. Vi skulle kyssas. Känna på varandra. Jag skulle smeka av henne kläderna inför dig. Sätta henne nakeni mitt knä och ta på hennes hud. Låta henne känna mitt stånd mot hennes bak. Låta henne ta på min lem. Sen skulle hon få rida mig. Efter att det gått för henne skulle jag ta henne bakifrån. Be dig kyssa henne medan det går för mig.
O så härligt säg till om ni vill göra det igen
Börja med att göra detta hemma testa med sexleksaker dildos ni fantiserar om att ha en swinger/Cuckold sedan kanske ni bjuder hem en man som ni chattat med i någon dejting sida ett tag som ni känner er bekväm med och börjar med det för att sedan kunna utveckla det vidare och gå på en riktig Swingerclub,
Jag och min man gjorde så, var det bästa jag gjort jag hittade en kille som jag chatta med på http://www.knullparadiset.se han kom hem och knullade mig framför min man och min man blev så upphetsad av tanken att han kom av att bara kolla på mig.
Jag kommer hem till er i min arbetsbil för att laga er värmepump som olyckligtvis krånglar denna decemberlördags kväll. Det är den officiella förklaringen när jag morsar på era gäster i dörren när jag går med min stora verktygslåda.
Din man har förberett middagen i köket och sett oss genom rummet när jag har slickat och knullat dina hål iförd din klänning för kvällen. Din bak bultar när du som värdinna tar emot era gäster och ni ser min bil försvinna på gatan utanför. Mellan er känns luften elektrisk resten av kvällen.
Jag skulle be mannen ringa mig och boka en träff. När han sedan sett att allt är grönt så skulle vi boka en träff med alla 3. När vi sedan ses så ska mannen sitta i sovrummet med ansiktet mot väggen och bunden i armar och fötter.
När jag kommer in i rummet så hör han hur hans fru sätter sig på knä och börjar suga. Allt fortsätter med hårdare och mer o mer dirty sex. Kanske ses vi fler gånger?
Jag skulle be mannen ringa mig och boka en träff. När han sedan sett att allt är grönt så skulle vi boka en träff med alla 3. När vi sedan ses så ska mannen sitta i sovrummet med ansiktet mot väggen och bunden i armar och fötter.
När jag kommer in i rummet så hör han hur hans fru sätter sig på knä och börjar suga. Allt fortsätter med hårdare och mer o mer dirty sex. Kanske ses vi fler gånger?