Min fru vill vara Eskort!
Hej!
Min fru vill prova att vara eskort. Jag känner att det är henne kropp och hon avgör vad hon vill göra med den. Funderar på att låta henne prova.
Vad tycker ni?
Hej!
Min fru vill prova att vara eskort. Jag känner att det är henne kropp och hon avgör vad hon vill göra med den. Funderar på att låta henne prova.
Vad tycker ni?
Skämt och sidor, är du alltså okay med att din 43 åriga fru knullar skiten ur en liten 20 årig hunk?
Jag skulle inte vara det men vi är ju alla olika...
Föresten hur har du tänkt att skydda din fru mot elaka män?
Skämt och sidor, är du alltså okay med att din 43 åriga fru knullar skiten ur en liten 20 årig hunk?
Jag skulle inte vara det men vi är ju alla olika...
Föresten hur har du tänkt att skydda din fru mot elaka män?
De köper nog hellre en ung dam
Hej på dig. Jag tycker att hon ska testa det. Jag vill gärna ha skönt med hon
Jaha! Extrapengar in!
Antar att du kommer att fungera som hennes hallik?
Nä skämt och sido om du är seriös - fy fan..
På vissa här låter det som att kvinnor som är 40+ inte är ett skit värda på sex-marknaden. Totalt oattraktiva. För att ge er lite perspektiv: Jennifer Lopez är 48 år. Jennifer Aniston är 48 år. Angelina Joli är 42 år. Kan räkna upp massor av exempel som visar att kvinnor kan vara otroligt sexiga och åtråvärda även efter 40års ålder. Inte många 20åringar hade tackat nej till dessa kvinnor.
Modigt av er båda tycker jag....hur har ni tänkt lägga upp det? Jag förstår vad hon blir kåt av...hela leken liksom. Ska hon lägga upp bilder ska hon nog va försiktig med ansikte med tanke på att allt sprids. Oftast inte ansiktet de är ute efter iofs....har ni bestämt vad hon får/ inte får göra etc? Har hon sålt sex förr?
På vissa här låter det som att kvinnor som är 40+ inte är ett skit värda på sex-marknaden. Totalt oattraktiva. För att ge er lite perspektiv: Jennifer Lopez är 48 år. Jennifer Aniston är 48 år. Angelina Joli är 42 år. Kan räkna upp massor av exempel som visar att kvinnor kan vara otroligt sexiga och åtråvärda även efter 40års ålder. Inte många 20åringar hade tackat nej till dessa kvinnor.