Inlägg från: Ankan373 |Visa alla inlägg
  • Ankan373

Någon mer som är runt v.10?

Jag håller tummarna för dig :) även om jag inte är i v.10 som du så följer jag gärna resan :D

• Ankan373
    Heartbeat90 skrev 2017-09-04 19:08:33 följande:

Så gulligt av dig !! Vi sa ju att vi skulle följa varandra för längesen så de är superkul!! Hur går allt för dig/er?? Är nyheten om tvillingar smällt?:D

Ja, jag menar ju det :)

Ja, det börjar smälta! Har varit och köpt en tvillingvagn i dagarna som vi reser med från Göteborg till Östersund idag. Bra att träna dra vagn på resa utan barn innan det är dags att ha dem med sig! Hahah!
  • Ankan373
    Heartbeat90 skrev 2017-09-05 18:47:14 följande:

Haha smart där!! Va häftigt med tvillingar alltså!! Vet ni könen på dom eller vill ni inte veta de innan?:)

Resan gick i alla fall bra :D vi hade bestämt att inte kolla kön när vi trodde på en. Men nu när vi vet att det är två, och därmed kommer få fler ultraljud så kanske vi kommer kolla upp ändå innan det är klart. Vi är väldigt nyfikna nu i alla fall!

Hur mår du? Går allt bra?
  • Ankan373
    Heartbeat90 skrev 2017-09-06 12:45:43 följande:

Ja jag förstår att ni är nyfikna!! :)

Jo de är bra med mig, väldigt illamående och trött men de börjar trubbas av nu.. är otroligt orolig att lilla pyret där inne inte ska leva när vi är på ultraljud.. har ingen särkild anledning att tro de då jag inte blödit eller något sånt..men oron kan verkligen inte släppa taget om mig tyvärr..:/

När är det dags för ultraljud? Det är ju några veckor som kallas för "spökveckor" också när man allmänt känner sig ogravid när alla symtom börjar försvinna och innan man börjat känna av det lilla livet! Jag hade samma känsla under en period och var supernojjig.. men allt visade sig ju vara bra sedan :)! Så jag hoppas att det bara handlar om spökveckor för dig med!
  • Ankan373
    Heartbeat90 skrev 2017-09-08 08:01:10 följande:

Nu mår jag lika illa igen..tack o lov! Knäpp man är som blir glad när man måste kräkas varje morgon..haha!

De är ul nästa torsdag ,14 sep.. sen åker vi iväg på en weekend på fredan dagen efter så önskar mer än något att allt är bra, vore så underbart o få åka iväg och njuta lite av ledighet och med vetskapen att allt var ok. Mindre roligt om man skulle få negativt besked.. livrädd alltså..

Haha, det mesta med en är konstigt när man är gravid ;)

Åh, då är det ändå inte superlänge kvar! Men jag förstår om du räknar ner dagar nu... jag håller tummarna för att allt ser bra ut!
  • Ankan373
    Heartbeat90 skrev 2017-09-21 17:29:02 följande:

Åh har ju helt glömt att uppdatera i denna tråden!! För en vecka sen gjorde jag ul (kub i vecka 13) fick se bebisen sprattla runt och hjärtat tickade på så fint, kunde knappt tro att de va verklighet..kan fortfarande inte fatta.. de är som en enda underbar dröm! Iaf så fick vi också superbra resultat på själva kubtestet. Så skönt! Vi blev också framflyttade en dag så de kändes skönt att bebisen utvecklats som den ska:)

Hoppas allt går bra för dig ankan!

Men vad härligt att höra! Grattis :)

Här går det bara bra! De två lever rövare och verkar må gott! Ska få se dem igen 20 oktober!
Svar på tråden Någon mer som är runt v.10?