• Deviant

30+ och vill ha ett till barn?

Hej! 

Brukar inte skriva på familjeliv men du såg så ensam ut så jag grävde fram mitt login och hoppar med i den här tråden. :) 

Jag är snart 36 och vi tänkte försöka få ett syskon till lillskrutt som är drygt 20 månader. Jag hade egentligen tänkt att det skulle bli lite tätare men jag fick inte tillbaka min mens förrän barnet var 18 månader. 

Vi hade sex 1-2 dagar före ÄL nu så går som bäst med eventuellt inbillade symptom och surfar familjeliv i väntan på test. ;) 

Hur tänker ni själva, varför just oktober? Här är det egentligen dålig tajming nu. Att få barn i oktober vore bättre eller som första som är född i tidig december. Vi har gård och djur och väldigt mycket jobb vår-sommar-höst så det är perfekt om man får cocoona hela vintern utan att tänka på så mycket annat.

• Deviant
    Oktober2017 skrev 2017-10-25 12:04:13 följande:

Idag ska jag till läkaren för att kolla lite status. Det kan hända att vi kan få börja verkstaden ikväll om vi har tur :) Hoppas iaf.. vill inte ha ett graviditetsförbud!

Grattis till plusset!!

Hur gick det?! Det är ju som din tråd det här så jag har inte velat skriva hur det går när du inte ens fick börja försöka själv. Håller tummarna för att det bara var att tuta och köra nu! 
  • Deviant
    Oktober2017 skrev 2017-10-27 12:34:51 följande:

Tack för att du frågar Deviant!!!

Jag är helt frisk nu!! Nu får vi skaffa barn!! Så nu kör vi :) hihi...

Ja men jaaa! Grattis vad härligt! Bara att se till att ligga hela tiden nu då :D 

Då kan jag med att skriva att jag är gravid och går in i vecka 13 idag. :) 
Svar på tråden 30+ och vill ha ett till barn?