30+ och vill ha ett till barn?
Är du över 30 år och längtar efter ett till barn?
Jag vill ha ett tredje barn och är 32 år. Jag längtar som en tok. I oktober 2017 tänkte vi börja försöka!
Skriv gärna några rader om hur ni tänker :)
Är du över 30 år och längtar efter ett till barn?
Jag vill ha ett tredje barn och är 32 år. Jag längtar som en tok. I oktober 2017 tänkte vi börja försöka!
Skriv gärna några rader om hur ni tänker :)
Kul!! Här är ni ju :) Ja, jag var lite ensam ett tag haha..
Jag har graviditetsförbud fram till oktober då jag har fått en Patriell Mola men mina prover går åt rätt håll :) Så går allt som det ska så kan vi försöka på nytt i oktober.
Vi är fyra barn i familjen. Jag har två barn sedan tidigare och min man två barn. Det skulle vara mysigt med ett gemensamt :)
Mina barn är 8 och 9 år :)
Jag hoppas verkligen allt går som det ska nu och att jag får vara helt frisk :)
TS: Jag hoppas verkligen att det går bra för dig den här gången. Är inte så jätteinsatt måste jag erkänna.. Måste dock ha varit en mycket hemsk upplevelse. När under graviditeten upptäcktes det?
TS: Vilken hemsk upplevelse ni har varit med om! Skönt att proverna går åt rätt håll, hoppas det går snabbt och bra för er den här gången.
Jag är mer orolig inför en graviditet den här gången än vad jag varit tidigare graviditeter. Innan jag blev gravid med första var jag rädd för att jag inte skulle kunna bli gravid och det har kommit tillbaka igen. Jag är rädd för kromosomavvikelser och andra "fel" på barnet, jag oroar mig för missfall och psd och allt möjligt.
Kul att det är flera som vill ha en sladdis :)
Fick svagt plus idag äl+9! Är så rädd att det blir missfall och ångrar nästan att jag testade! Tänk att jag kanske får en trea i maj! Känns svindlande! Men så tråkigt att det där med MF ska överskugga glädjen!
Jag måste bara få berätta! Mitt HCG ligger nu på 0,4. Jag har varit uppe på över 33000 i april. Så snart är jag på 0. Det är ju positivt när man har haft en Patriell Mola. Allt går som det ska :)
Det känns elakt faktiskt. Då åldern är väldigt hög så borde ni tänkte lite mer.
Hej på er! Det finns fortfarande en risk för cancer så jag har fått graviditetsförbud minst ett halvår till. Inte nog med att jag väntat ett halvår. Läkarna gör ett suveränt jobb och jag måste lyssna på deras råd. Därför blir det ingen bäbis här än. Lycka till alla er andra <3
Idag ska jag till läkaren för att kolla lite status. Det kan hända att vi kan få börja verkstaden ikväll om vi har tur :) Hoppas iaf.. vill inte ha ett graviditetsförbud!
Grattis till plusset!!
Tack för att du frågar Deviant!!!
Jag är helt frisk nu!! Nu får vi skaffa barn!! Så nu kör vi :) hihi...
Hej alla som kommit in i tråden.. välkomna!!
Men va roligt!! Grattis!! v.13. När har du beräknad förlossning då? Så spännande och så kul :)
Välkommen mammamia!!
En fråga till er! Har ni någon erfarenhet? Jag slutade med minipiller för drygt en vecka sedan. När jag var till gyn sa läkaren att jag inte hade haft någon ägglossning ännu.
Har ni lyckats blivit gravid ganska på en gång efter att ha slutat med p-piller/minipiller?
Tack så mycket :) Va spännande allt det här är alltså.. haha..
Jag har köpt graviditetstest nu iaf.. köpte ett gäng billiga och tänkte ha dessa som en riktlinje.. och får jag ett positivt test framöver så köper jag ett lite dyrare :)
Så konstigt.. jag skulle haft mens för två dagar sedan.. ingen mens och inget plus på stickan..
Okej! Första gången i mitt liv :) Men det kan kanske ha att göra med att jag längtat och väntar vilket leder till någon form utav stress också.. kanske kroppen känner av det :/
Måste bara tala om att jag plussade idag. Så det var ett litet frö i mig ändå :)
Tack så mycket :)