Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Abort vecka 17+

Anonym (Anonym) skrev 2017-08-29 17:03:50 följande:

Då är att använda kondom också ett mord då det kunde bli ett foster så då är du lika mycket en mördare som alla som gör abort! Vem är du att utesluta vad som är ett mord och vad som inte är det! Man skulle inte godkänna aborter om det vore så pass illa! Det är ett oskyldigt barn som man för med sig in till en kall värld som man förstör livet på är inte det ett mord? 

Men herregud. Brukar du ha otur när du tänker annars också?

Ts. Du/ni fixar detta. Ni ville ju ha barnet? Inte konstigt om ni får kalla fötter nu, det är vanligt att få det. Abort i denna veckan är en svår sak att göra. Jag vet då jag arbetar med detta. Ett barn är såklart också en jättegrej men det kommer gå bra!
  • Anonym (C)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-08-29 12:43:33 följande:

Man kan faktiskt skaffa barn när som helst det är ju aldrig försent igen! i detta fall förlorar man ju både sambon som älskade en och litade på en och sedan sakta men säkert sitt barn också! Man gör det när det är rätt tid och tro mig den tiden kommer utan att man behöver tvinga en till det! Sambon kommer en dag själv vela skaffa barn utan att du tvingar till det! Alla är ju annorlunda och jag hade precis samma uppfatting som alla ni andra tills det hände mig och jag förstörde min dotters liv och min sambos och så klart mitt eget! 

Mållös. Ts har väl för helvete inte tvingat honom till någonting?! Vad har du för problem? På riktigt. Det här är inte sunt.
  • Anonym (C)
    Anonym (Li) skrev 2017-08-30 20:50:35 följande:

Hur går det för dig TS?

Jag kan också säga att jag förstår helt och fullt dina känslor gentemot din sambo.

För jag kände likadant, jag hade sådana skuldkänslor och var så ledsen över att tvinga honom att bli pappa när han inte ville... Jag avskydde att se han jag älskade må dåligt, och i mina svartaste stunder var jag till och med orolig för att han skulle ta livet av sig, och det skulle då vara mitt fel...

Samtidigt så var jag arg över att han kom på så sent att han inte ville ha barn.

Våldtog du din sambo? Är han mentalt retarderad då han kom på sent att han inte ville ta ansvar över vad han skapat? Har du även annars svårt att stå upp för dig själv och ditt värde som människa och kvinna?
Svar på tråden Abort vecka 17+