Ferr skrev 2017-09-01 23:12:26 följande:
Så fint du beskriver det Isdimma! Jag är mamma till ett barn som går på special förskola på grund av funktionshinder. Verkligen en fröjd att höra vad ni tycker om ert jobb.
Ni är verkligen speciella och jag beundrar er och ert engagemang. All kärlek till er!!
Jag har som sagt inte jobbat så länge första veckan kändes stressig för då trodde jag att jag aldrig skulle kunna lära mig allt

andra veckan så kändes det redan mycket bättre och denna veckan känns det som om jag kommit in i jobbet. För mig är det här en helt ny värld med allt vad det innebär men så himla kul, intressant och givande jag tycker det är. Och när jag tittar på mina kollegor som jobbat längre med våra barn och ser att dom förstår varje litet sätt som barnen kommunicerar på då tänker jag att det där kommer jag också att kunna om ett tag och det är häftigt
Trivts har jag gjort från början. Tycker bara det är synd att jag inte tidigare ens förstått att såna här förskolor finns. För det är här jag vill jobba! Jag tycker det är guld värt att få lära känna barnen så som vi har möjlighet att göra