• Leapea1

Namn som passar till Olivia

Hej ni där ute!

Vi väntar vårat andra barn, jag är i v 17 på måndag men jag har inte riktigt förstått än att jag väntar barn så det här med namn har jag inte alls tänkt på än. Vår flicka heter Olivia och är 3 år, vill såklart hitta ett namn, pojke som tjej, som passar till hennes. Har ni några förslag? :D

• Svar på tråden Namn som passar till Olivia
  • Göteburgare

Tycker Viola har lite samma klang. Och andra sidan har jag alltid sett namnet Olivia som gammaldags :)

• Anonym (Jonna)

Olivia och Linnea

Olivia och Emilia

Olivia och Sofia

Olivia och Liam

Olivia och Erik

• Kusin Krakel

Rebecca, Isabella, Sofia, Lydia, Stella, Vivianne, Jasmine, Natalie, Alexandra, Isabelle, Freja, Matilda, Alice, Alicia, Julia, Linnea, Ines, Elvira, Lovisa, Felicia, Matilda, Amanda, Cornelia, Filippa

• Kusin Krakel

Oskar, Lukas, Elias, Alexander, Jacob, David, Benjamin, Julian, Gabriel, Samuel, Vincent, Ezra, Simon, Jack, Casper, Rasmus, Pontus, Ludvig, Wiliam,

• Leapea1
    Meriall skrev 2017-09-02 09:05:49 följande:

Adriana/Adrian

Ja Adrian är jättefint, dock så heter hennes jämnåriga kusin det :D
  • Leapea1
    Kusin Krakel skrev 2017-09-02 09:22:25 följande:

Oskar, Lukas, Elias, Alexander, Jacob, David, Benjamin, Julian, Gabriel, Samuel, Vincent, Ezra, Simon, Jack, Casper, Rasmus, Pontus, Ludvig, Wiliam,

Tack för tips!!!
  • Leapea1
    Göteburgare skrev 2017-09-02 09:00:09 följande:

Tycker Viola har lite samma klang. Och andra sidan har jag alltid sett namnet Olivia som gammaldags :)

Ja det var fint :)
  • Leapea1
    Anonym (Jonna) skrev 2017-09-02 09:05:49 följande:

Olivia och Linnea

Olivia och Emilia

Olivia och Sofia

Olivia och Liam

Olivia och Erik

Tack snälla för tips :D
  • fluu

Annat internationellt och väletablerat /välkänt namn:

Naomi, Amelia, Nora, Philippa, Ellen, Hanna, Hilda, Bianca, Clara, Ester, Elsa, Lydia, Laura, Matilda.

William, Aron, David, Douglas, Maximilian, Noah, Oscar, Philip, Theodor, Walter, Edvin,Frank, Henry, Isak, Emanuel.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (Mamma till två)

Josefine heter vår dotter vars syster heter Olivia.

Alfred skulle det blivit om Josefine blivit en pojke.

Svar på tråden Namn som passar till Olivia